Behöver köpa nya
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Behöver köpa nya

    ...behåar. Funderar på om jag ska vänta tills jag kommer hem - tycker att de är så otroligt ohjälpsamma på Twilfit. Kanske får engagera mig i att prova igenom ett gäng på Lindex.
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Då får man tänka om!

    K: 010127 (f), V: 030212 (f), A: 050426 (m), A: 070130 (f), H: 100630 (f)

    Mikrobloggar: TinTinsTirader
  2. 1
    Behöver köpa nya ...behåar. Funderar på om jag ska vänta tills jag kommer hem - tycker att de är så otroligt ohjälpsamma på Twilfit. Kanske får engagera mig i att prova igenom ett gäng på Lindex.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Du ska handla pâ Lindex! Jag har bara BH:ar därifrân nuförtiden, deras "t-shirt-BH" är jättebra. Helt enkel i modellen och finns i vitt, svart och hudfärg. ALlt man behöver m a o. Den är osynlig under en snäv t-shirt, därav namnet.

    Eftersom du till skilland frân mig har bröst sâ kanske vi inte har samma kriterier i och för sig, men jag tycker de är toppenbra.
  4. 2
    Du ska handla pâ Lindex! Jag har bara BH:ar därifrân nuförtiden, deras "t-shirt-BH" är jättebra. Helt enkel i modellen och finns i vitt, svart och hudfärg. ALlt man behöver m a o. Den är osynlig under en snäv t-shirt, därav namnet.

    Eftersom du till skilland frân mig har bröst sâ kanske vi inte har samma kriterier i och för sig, men jag tycker de är toppenbra.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Hade, darling... hade!
  6. 3
    Hade, darling... hade!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    OK, men i sâ fall ÄR Lindex t-shirt-BH den bästa som finns! Lita pâ nâgon som balanserar mellan A och B-kupa (men lyckas behâlla B-kupa eftersom jag bara har 70 i omkrets - dâ blir kupan mindre ocksâ tror jag )
  8. 4
    OK, men i sâ fall ÄR Lindex t-shirt-BH den bästa som finns! Lita pâ nâgon som balanserar mellan A och B-kupa (men lyckas behâlla B-kupa eftersom jag bara har 70 i omkrets - dâ blir kupan mindre ocksâ tror jag )
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Jag skulle vilja gå till en riktig underklädesaffär och handla lite nya bh-s men jag köper mest online från Next. trist men funkar.
  10. 5
    Jag skulle vilja gå till en riktig underklädesaffär och handla lite nya bh-s men jag köper mest online från Next. trist men funkar.
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    TIll Rigby&Peller, som Moa? Det blir så dyrt bara... då känner ja gatt jag inte vill använda dem. MEn jag inser att de som jag levt i det senaste halvåret, om inte mer, inte är så himla kul nu när det är litet tunnare kläder som gäller.
  12. 6
    TIll Rigby&Peller, som Moa? Det blir så dyrt bara... då känner ja gatt jag inte vill använda dem. MEn jag inser att de som jag levt i det senaste halvåret, om inte mer, inte är så himla kul nu när det är litet tunnare kläder som gäller.
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Tyckte jag hörde mitt namn nämnas!
    Om det du inte vill använda dem för att de varit dyra, så blir det ju ännu dyrare per gång! Själv tycker jag att just eftersom det e så dyrt (och så bra!!) på R&P vill jag inte använda nåt annat!
    Nu var det alldeles för länge sen jag var där, måste, måste, måste verkligen ta mig dit snart och skaffa ett nytt gäng.
  14. 7
    Tyckte jag hörde mitt namn nämnas!
    Om det du inte vill använda dem för att de varit dyra, så blir det ju ännu dyrare per gång! Själv tycker jag att just eftersom det e så dyrt (och så bra!!) på R&P vill jag inte använda nåt annat!
    Nu var det alldeles för länge sen jag var där, måste, måste, måste verkligen ta mig dit snart och skaffa ett nytt gäng.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Vill helst vänta tills jag kommit i ngn bättre shape just nu misshandlar jag mina bh-s och slänger dem i tvättmaskinen.
  16. 8
    Vill helst vänta tills jag kommit i ngn bättre shape just nu misshandlar jag mina bh-s och slänger dem i tvättmaskinen.
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9
    Min mamma påstår att det finns en expedit på NK som e lika hjälpsam som på R&P.
  18. 9
    Min mamma påstår att det finns en expedit på NK som e lika hjälpsam som på R&P.
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10
    Tvättar alltid mina i maskin, 40 grader och i påse, låg centrifugering. Tycker inte att det ställer till problem.
  20. 10
    Tvättar alltid mina i maskin, 40 grader och i påse, låg centrifugering. Tycker inte att det ställer till problem.
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Jag får kanske leta reda på min påse som ligger någonstans...
  22. 11
    Jag får kanske leta reda på min påse som ligger någonstans...
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12
    Lindex, eller om du har tid och pengar: Gustaf Mellbins i gamla stan. Där får man grundlig hjälp.

    Jag tycker att Lindex BH är jättebra, sen beror det på vilken butik man är i om de är hjälpsamma eller inte, vid sergels torg är de snorkar men odenplan är jättebra!
  24. 12
    Lindex, eller om du har tid och pengar: Gustaf Mellbins i gamla stan. Där får man grundlig hjälp.

    Jag tycker att Lindex BH är jättebra, sen beror det på vilken butik man är i om de är hjälpsamma eller inte, vid sergels torg är de snorkar men odenplan är jättebra!
  25. Medlem sedan
    Oct 2002
    #13
    Påse är ett måste, iallafall med bygel!
  26. 13
    Påse är ett måste, iallafall med bygel!
  27. Medlem sedan
    Apr 2004
    #14

    Även med tuttar funkar Lindex

    Om hag inte blivit helt senil, fast inte Tshirt Bharna utan med söm på kupan och bradare axelband. Det var ett tag sedan jag handlade där men nästa gång jag är i Sverige ska jag banne mig titta in. Prisvärt som attan.
    From there to here, and here to there, funny things are everywhere ~ Dr. Seuss

    "Art thou a witch, viva Éspaña?"

    The Spanish Inquisition - Tadfield version
    Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens
  28. 14
    Även med tuttar funkar Lindex Om hag inte blivit helt senil, fast inte Tshirt Bharna utan med söm på kupan och bradare axelband. Det var ett tag sedan jag handlade där men nästa gång jag är i Sverige ska jag banne mig titta in. Prisvärt som attan.

Liknande trådar

  1. Vi behöver köpa en ny kyl
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 20:20
  2. Behöver nog köpa en våg
    By ellba in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-31, 13:51
  3. Vad behöver ni köpa?
    By -texas- in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 19:18
  4. Behöver vi köpa ny bil???
    By Linda in forum Många barn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 08:11
  5. Behöver köpa julklappar!
    By Carla in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 22:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar