klippa gräset
Stora barn
  1. Anonym farsa
    #1

    klippa gräset

    När har era barn fått prova på att klippa gräset med en motorgräsklippare själva.
    Min store grabb (11år) provade på att klippa gräset i går. Med en motorgräs klippare. Givitvis övervakade jag det.
  2. 1
    klippa gräset När har era barn fått prova på att klippa gräset med en motorgräsklippare själva.
    Min store grabb (11år) provade på att klippa gräset i går. Med en motorgräs klippare. Givitvis övervakade jag det.
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Min store grabb (9år) får inte använda motorgräsklippare själv.
    Han brukar gå med mig & putta på gräsklipparen.
    Givitvis har grabben hörselkåpor & skyddsglasögon på sig.
  4. 2
    Min store grabb (9år) får inte använda motorgräsklippare själv.
    Han brukar gå med mig & putta på gräsklipparen.
    Givitvis har grabben hörselkåpor & skyddsglasögon på sig.
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Vår son, har klippt gräset med motorgräsklippare (typ självgående, med "dödmansgrepp" eller vad det kan kallas!) de senaste två somrarna. Första sommaren hade han just fyllt 10 år.

    Han är mycket praktiskt lagd, klarar det galant. Fixade också att köra snöslungan i vintras. Betydligt bättre än jag...
  6. 3
    Vår son, har klippt gräset med motorgräsklippare (typ självgående, med "dödmansgrepp" eller vad det kan kallas!) de senaste två somrarna. Första sommaren hade han just fyllt 10 år.

    Han är mycket praktiskt lagd, klarar det galant. Fixade också att köra snöslungan i vintras. Betydligt bättre än jag...
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Jag tänkte att vår äldste (11,5 år) skulle få börja klippa gräset med motorklippare den här sommaren.Han har provat någon gång tidigare men inte ensam.
  8. 4
    Jag tänkte att vår äldste (11,5 år) skulle få börja klippa gräset med motorklippare den här sommaren.Han har provat någon gång tidigare men inte ensam.
  9. Anonym far
    #5

    Första gången i dag.

    Min stora tös (12år) provade för första gången att klippa gräset själv i dag.
  10. 5
    Första gången i dag. Min stora tös (12år) provade för första gången att klippa gräset själv i dag.
  11. Anonym
    #6
    Min store grabb (10år) har fått prova att klippa gräset själv med motorgräsklippare.
    Han har alltid hörselkåpor på sig.
  12. 6
    Min store grabb (10år) har fått prova att klippa gräset själv med motorgräsklippare.
    Han har alltid hörselkåpor på sig.
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    10-11 år brukar vara en bra ålder & prova på att klippa gräset med motorgräs klippare.
    Man ska se till att dom vet om farona med marskinen & att dom har bra skor/stövlar på sig.
  14. 7
    10-11 år brukar vara en bra ålder & prova på att klippa gräset med motorgräs klippare.
    Man ska se till att dom vet om farona med marskinen & att dom har bra skor/stövlar på sig.

Liknande trådar

  1. Klippa gräset på lördag kväll
    By Mamman*3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-09-10, 20:25
  2. Skulle klippa gräset nu
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-18, 19:35
  3. När är det ok att klippa gräset?
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 10:49
  4. Det går ju inte att klippa gräset när
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 18:20
  5. att klippa gräset.
    By sarah in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 15:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar