Analsex
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Analsex

    Måste bara skriva av mig. Hade i fredags för första gången analsex "på riktigt", har provat med finger innan bara. Det var en helt otrolig upplevelse, sååå härligt! Har en helt underbar man som var väldigt varsam och tålig med mig, som säkert gjorde det till den upplevelse det blev!
  2. 1
    Analsex Måste bara skriva av mig. Hade i fredags för första gången analsex "på riktigt", har provat med finger innan bara. Det var en helt otrolig upplevelse, sååå härligt! Har en helt underbar man som var väldigt varsam och tålig med mig, som säkert gjorde det till den upplevelse det blev!
  3. Emblon
    #2
    Grattis och hoppas det blir många fler härliga stunder för dig och din man !

    Lycka till !
  4. 2
    Grattis och hoppas det blir många fler härliga stunder för dig och din man !

    Lycka till !
  5. Anonym
    #3
    Hade min riktiga debut för nåt år sedan och kände som dig. Sen dess har vi analsex säkert hälfterna av gångerna. Får dom starkaste orgasmerna när jag har min rabbit i ettan och han tar mig intensivt i tvåan. My god! Nu måste jag se vad mannen är..
  6. 3
    Hade min riktiga debut för nåt år sedan och kände som dig. Sen dess har vi analsex säkert hälfterna av gångerna. Får dom starkaste orgasmerna när jag har min rabbit i ettan och han tar mig intensivt i tvåan. My god! Nu måste jag se vad mannen är..
  7. Anonym
    #4
    Ooo analsex är det mest intima underbara jag vet. Det krävdes lite träning men det var det värt hundra gånger om. Vill inte vara utan för allt smör i småland.
  8. 4
    Ooo analsex är det mest intima underbara jag vet. Det krävdes lite träning men det var det värt hundra gånger om. Vill inte vara utan för allt smör i småland.
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Vill lyfta ämnet. Älskar, älskar.
  10. 5
    Vill lyfta ämnet. Älskar, älskar.
  11. Black_sun
    #6
    Grattulerar :-) Fortsätt njut av sexet och livet...
  12. 6
    Grattulerar :-) Fortsätt njut av sexet och livet...

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  4. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar