Dejtingsidor
Singelmingel
  1. Anonym
    #1

    Dejtingsidor

    Har varit singel ganska länge nu och det känns som det haft sin tid Skulle gärna vilja träffa någon även om jag vet att det inte är något man gör på beställning Jag undrar bara om ni alla ligger ute på någotn form av dejtingsida och vilken isåfall ni har bäst erfarenhet av? Jag är lite rädd att jag ska bortskrämd direkt
  2. 1
    Dejtingsidor Har varit singel ganska länge nu och det känns som det haft sin tid Skulle gärna vilja träffa någon även om jag vet att det inte är något man gör på beställning Jag undrar bara om ni alla ligger ute på någotn form av dejtingsida och vilken isåfall ni har bäst erfarenhet av? Jag är lite rädd att jag ska bortskrämd direkt
  3. monka
    #2
    Tror det är skitsamma vilken man väljer. Jag har testat några - både betalsidor och gratis. Mötesplatsen är OK - finns inte mycke som är intressant i mitt län dock. Tycker det är i stort samma personer som för 5 år sen och då tänker jag: vad är det för fel på dem då?? Happypancake.com är en gratissida som är minst lika bra tycker jag. På båda ställena så får man sålla agnarna från vetet liksom.
  4. 2
    Tror det är skitsamma vilken man väljer. Jag har testat några - både betalsidor och gratis. Mötesplatsen är OK - finns inte mycke som är intressant i mitt län dock. Tycker det är i stort samma personer som för 5 år sen och då tänker jag: vad är det för fel på dem då?? Happypancake.com är en gratissida som är minst lika bra tycker jag. På båda ställena så får man sålla agnarna från vetet liksom.
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    MP är bra, men det finns nog massa nya som är bra som jag inte testat.
  6. 3
    MP är bra, men det finns nog massa nya som är bra som jag inte testat.
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Aldrig hört talas om happypancake men nu jäklar - Här ska testas Kanske kommer jag också att stöta på några av de där roliga nicken som du skrev om tidigare....

    Gillade annars den här formuleringen som pancake la in på min sida:
    "Här listas upp till 10 medlemmar som stämmer in på det du söker efter - och som söker efter någon som du!"

    Precis sånt man behöver höra när man är singel
  8. 4
    Aldrig hört talas om happypancake men nu jäklar - Här ska testas Kanske kommer jag också att stöta på några av de där roliga nicken som du skrev om tidigare....

    Gillade annars den här formuleringen som pancake la in på min sida:
    "Här listas upp till 10 medlemmar som stämmer in på det du söker efter - och som söker efter någon som du!"

    Precis sånt man behöver höra när man är singel
  9. monka
    #5
    Ja fatta, man får en kontaktlista direkt - helt suveränt, bara att boka dejt och beta av till man hittar rätt
  10. 5
    Ja fatta, man får en kontaktlista direkt - helt suveränt, bara att boka dejt och beta av till man hittar rätt
  11. Misell
    #6
    Match och MatchAffinity är också bra sajter
  12. 6
    Match och MatchAffinity är också bra sajter
  13. Medlem sedan
    Nov 2007
    #7
    e kontakt håller jag till på. Är ganska dyrt Så det blir bara betalande medlem i en månad åt gången ngn gång ibland.
    Tycker att där är det väldigt lite oseriösa folk.
    Har just nu kontakt med en kille som verkar hur mysig som helst Inget snack om sex övht efter 2 veckors kontakt. Enda kruxet är att jag hittar killar som bor så långt från mig bara, den här bor ca 30 mil bort
  14. 7
    e kontakt håller jag till på. Är ganska dyrt Så det blir bara betalande medlem i en månad åt gången ngn gång ibland.
    Tycker att där är det väldigt lite oseriösa folk.
    Har just nu kontakt med en kille som verkar hur mysig som helst Inget snack om sex övht efter 2 veckors kontakt. Enda kruxet är att jag hittar killar som bor så långt från mig bara, den här bor ca 30 mil bort

Liknande trådar

  1. Dejtingsidor...
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 06:57
  2. Dejtingsidor ;S
    By _moa in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 14:56
  3. Dejtingsidor på nätet..
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 22:20
  4. Bra dejtingsidor
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 23:37
  5. Ni som finns på dejtingsidor
    By NovaLi in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 20:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar