Slapp vagina
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Slapp vagina

    Födde vårat andra barn för två månader sedan. Har nu börjat att längta efter sex igen. Är dock orolig att inte min kille ska känna något. Känner inte mina muskler när jag försöker kissa och har svårt att knipa av strålen. Jag har hört att det finns en salva på marknaden som hjälper mot slappheten men hittar inte det någonstans.
    Vet någon vad den heter och om det går att köpa i Sverige?
  2. 1
    Slapp vagina Födde vårat andra barn för två månader sedan. Har nu börjat att längta efter sex igen. Är dock orolig att inte min kille ska känna något. Känner inte mina muskler när jag försöker kissa och har svårt att knipa av strålen. Jag har hört att det finns en salva på marknaden som hjälper mot slappheten men hittar inte det någonstans.
    Vet någon vad den heter och om det går att köpa i Sverige?
  3. Emblon
    #2
    http://shopping.kelkoo.se/ssc-128001...4m-vagina.html

    Någon av dessa du letar efter ?

    (Kan säga att om du tränar dina muskler dagligen antingen med knipkulor (finns i många olika storlekar) eller utan så kommer du märka skillnad efter någon månad både för dig och din partner).

    Kan även rekommendera att träna att knipa runt din partners kön, antagligen både skönt för honom och dig.

    Sedan ärligt talat: Ska man vara ihop med någon där man inte delar allt inklusive sina dumma tankar ?
  4. 2
    http://shopping.kelkoo.se/ssc-128001...4m-vagina.html

    Någon av dessa du letar efter ?

    (Kan säga att om du tränar dina muskler dagligen antingen med knipkulor (finns i många olika storlekar) eller utan så kommer du märka skillnad efter någon månad både för dig och din partner).

    Kan även rekommendera att träna att knipa runt din partners kön, antagligen både skönt för honom och dig.

    Sedan ärligt talat: Ska man vara ihop med någon där man inte delar allt inklusive sina dumma tankar ?
  5. Anonym
    #3
    Salvan som du efterfrågar heter China Shrink Cream och säljs av www.shop24seven.se
  6. 3
    Salvan som du efterfrågar heter China Shrink Cream och säljs av www.shop24seven.se

Liknande trådar

  1. Hur känns en stor vagina?
    By Ann Onym in forum Pappasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2022-05-27, 19:48
  2. Vagina..
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 12:56
  3. Slapp och ful hud
    By Ålderstecken =( in forum Kroppsideal
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 07:49
  4. pruttande vagina...???
    By Helen in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 13:31
  5. Slapp att bli
    By Minama in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 09:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar