Kanske lite skum fråga...
_0907 Julibarn
  1. Anonymisen
    #1

    Kanske lite skum fråga...

    Jag vet inte vart jag ska vända mig för att inte känna mig allt för dum... Jag vill vara så anonym det bara går.
    För min fråga är nog lite annorlunda..
    En dag när jag bytte blöja på min dotter, så fiick jag för mig att hon såg annorlunda ut.. jag hittade inte slidöppningen, o tänkte att visst ser man den tydligt även på ett litet barn???
    Det vill ajg minnas att jag gjorde tidigt på hennes syster...??

    Så min fråga är väl om ni som har döttrar kan säga om den ska synas..
    O min andra fråga är väl vart vänder jag mig. Vill inte ta det med bvc, är inte helt nöjd med sköterskan där..

    Har börjat oroa mig en del för att nåt är fel. Har haft det ganska tufft med mina barn, med mycket sjukhusbesök. Vill inte ha ännu mer..

    Tacksam för svar, tankar o funderingar.......
  2. 1
    Kanske lite skum fråga... Jag vet inte vart jag ska vända mig för att inte känna mig allt för dum... Jag vill vara så anonym det bara går.
    För min fråga är nog lite annorlunda..
    En dag när jag bytte blöja på min dotter, så fiick jag för mig att hon såg annorlunda ut.. jag hittade inte slidöppningen, o tänkte att visst ser man den tydligt även på ett litet barn???
    Det vill ajg minnas att jag gjorde tidigt på hennes syster...??

    Så min fråga är väl om ni som har döttrar kan säga om den ska synas..
    O min andra fråga är väl vart vänder jag mig. Vill inte ta det med bvc, är inte helt nöjd med sköterskan där..

    Har börjat oroa mig en del för att nåt är fel. Har haft det ganska tufft med mina barn, med mycket sjukhusbesök. Vill inte ha ännu mer..

    Tacksam för svar, tankar o funderingar.......
  3. Anonymisen
    #2

    Verkligen inte nån...

    ..som har nån fundering..?
  4. 2
    Verkligen inte nån... ..som har nån fundering..?
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Samma här, Lisas slidöppning är hopväxt. Det är ingen fara, sa bvc-läkaren och det tror jag väl på egentligen, och det är säkert vanligt också, som han sa. Men jag skulle himla gärna vilja att det liksom åtgärdades eller liksom blev åtgärdat av sig själv, så på 2-årskontrollen ska jag ta upp det.
    Men du, oroa dig inte, det är visst inte nåt ovanligt eller fel alls.
  6. 3
    Samma här, Lisas slidöppning är hopväxt. Det är ingen fara, sa bvc-läkaren och det tror jag väl på egentligen, och det är säkert vanligt också, som han sa. Men jag skulle himla gärna vilja att det liksom åtgärdades eller liksom blev åtgärdat av sig själv, så på 2-årskontrollen ska jag ta upp det.
    Men du, oroa dig inte, det är visst inte nåt ovanligt eller fel alls.

Liknande trådar

  1. en lite dum fråga kanske...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 13:08
  2. Lite dum fråga kanske men
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 13:37
  3. Kanske en skum fråga men
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 13:56
  4. Lite dum fråga kanske?
    By malva_ in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 20:56
  5. Kanske lite ot fråga?
    By :-) in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar