VUL nummer 2
Efter Svårt att bli gravid/IVF
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    VUL nummer 2

    Imorse var vi på vårt andra VUL. Jag har ju haft några blödningar och blöder lite brunt varje dag. Men allt ser jättefint ut. Läkaren mätte till vecka 9+1 helt enligt mina beräkningar, vet ju exakt då vi gjort ivf. Lilla bebisen viftade med armar och ben! Så söt! Man såg tydligt huvud, kropp och hjärtat som tickade på så fint. Underbar läkare och hon sa att när allt ser fint ut i vecka 9 så kan man tänka att man passerat vecka tolv för så liten är missfallsrisken.
    Så nu sitter en bild på vår bebis på kylen, nu vågar jag äntligen glädja mig lite.
    Vi ska ju faktiskt få en bebis i februari, lyllo oss!!
    Så nu ska jag försöka strunta i det bruna på pappret och glädja mig så gått det går åt illamående och trötthet!
  2. 1
    VUL nummer 2 Imorse var vi på vårt andra VUL. Jag har ju haft några blödningar och blöder lite brunt varje dag. Men allt ser jättefint ut. Läkaren mätte till vecka 9+1 helt enligt mina beräkningar, vet ju exakt då vi gjort ivf. Lilla bebisen viftade med armar och ben! Så söt! Man såg tydligt huvud, kropp och hjärtat som tickade på så fint. Underbar läkare och hon sa att när allt ser fint ut i vecka 9 så kan man tänka att man passerat vecka tolv för så liten är missfallsrisken.
    Så nu sitter en bild på vår bebis på kylen, nu vågar jag äntligen glädja mig lite.
    Vi ska ju faktiskt få en bebis i februari, lyllo oss!!
    Så nu ska jag försöka strunta i det bruna på pappret och glädja mig så gått det går åt illamående och trötthet!
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    åh så glad jag blir!! Njut nu av att vara gravid och våga tro på detta!

    kram puma

    http://drommenomsaga.blogspot.com/
  4. 2
    åh så glad jag blir!! Njut nu av att vara gravid och våga tro på detta!

    kram puma

    http://drommenomsaga.blogspot.com/
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Å vad härligt!

    Stora grattis kramar!
  6. 3
    Å vad härligt!

    Stora grattis kramar!
  7. längtar...
    #4
    blir så glad av att läsa ditt inlägg! vad härligt att allt fortfarande ser bra ut och underbart att läkaren sa så, nu törs ni tro på detta!! =)

    vi ska bli mammor i februari
  8. 4
    blir så glad av att läsa ditt inlägg! vad härligt att allt fortfarande ser bra ut och underbart att läkaren sa så, nu törs ni tro på detta!! =)

    vi ska bli mammor i februari

Liknande trådar

  1. Bil nummer
    By fredde39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 14:34
  2. Nummer två?
    By Anonym in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 22:35
  3. Nummer upplysning på skottländska nummer
    By madde87 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 09:34
  4. Nummer upplysning på skottländska nummer
    By madde87 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 12:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar