dålig lukt från grannlgh
Hem & fritid
  1. urk!
    #1

    dålig lukt från grannlgh

    Jag har nyss flyttat in i en bostadsrätt som här väldigt fräsch o i gottskick. Men en liten klädkammare gränsar till grannen och där inne fullkomligt STINKER det gammal rök nästintill liklukt. Vad har jag för rättigheter iom att det är en bostadsrätt måste jag åtgärda det själv genom att isolera om hela utrymmet el ska föreningen hjälpa till i såna här fall? Det är otänkbart att förvara kläder där i dagsläget o det gör ju således att jag förlorar mycket förvaringsutrymme jag på nåt sätt betalt för
  2. 1
    dålig lukt från grannlgh Jag har nyss flyttat in i en bostadsrätt som här väldigt fräsch o i gottskick. Men en liten klädkammare gränsar till grannen och där inne fullkomligt STINKER det gammal rök nästintill liklukt. Vad har jag för rättigheter iom att det är en bostadsrätt måste jag åtgärda det själv genom att isolera om hela utrymmet el ska föreningen hjälpa till i såna här fall? Det är otänkbart att förvara kläder där i dagsläget o det gör ju således att jag förlorar mycket förvaringsutrymme jag på nåt sätt betalt för
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Ring föreningen och fråga.
  4. 2
    Ring föreningen och fråga.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Luftrenare

    Vi hade samma problem i en klädkammare i en tidigare bostad och vi köpte en luftrenare för någon tusenlapp. Kommer inte ihåg inte hur ofta vi hade den igång, någon timme varje dag kanske, men vad jag minns så funkade det bra.
  6. 3
    Luftrenare Vi hade samma problem i en klädkammare i en tidigare bostad och vi köpte en luftrenare för någon tusenlapp. Kommer inte ihåg inte hur ofta vi hade den igång, någon timme varje dag kanske, men vad jag minns så funkade det bra.
  7. Liz*
    #4
    Finns det nån ventilation därinne? För i så fall kanske du bör stänga den. Eller så har förre ägaren förvarat lik därinne
  8. 4
    Finns det nån ventilation därinne? För i så fall kanske du bör stänga den. Eller så har förre ägaren förvarat lik därinne

Liknande trådar

  1. Dålig lukt i kylskåpet
    By pösmunken in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-05, 11:39
  2. DÅlig lukt=UVI???
    By anonym idag in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 21:50
  3. Dålig lukt från diskmaskin
    By * Tess * in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 18:48
  4. Dålig lukt i kläder
    By izac in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 14:32
  5. Dålig lukt i badrummet
    By jeda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 11:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar