muskelinflammation
Kropp & hälsa
  1. Anonym
    #1

    muskelinflammation

    Jag har en axel som jag inte tycker jättemycke om just nu. Den är svullen och det bränner ner i överarmen, antar att det är en muskelinflammation jag åkt på. Jag smörjer med antiinflamatoriska salvor men hur lång tid ska det ta innan det ger sig? Någon som vet?
  2. 1
    muskelinflammation Jag har en axel som jag inte tycker jättemycke om just nu. Den är svullen och det bränner ner i överarmen, antar att det är en muskelinflammation jag åkt på. Jag smörjer med antiinflamatoriska salvor men hur lång tid ska det ta innan det ger sig? Någon som vet?
  3. Liz*
    #2
    Det är ett långsamt arbete, det bör bli _bättre_ rätt snart men tills att det blir bra får du ha tålamod. Det är viktigt att du reflekterar över varför armen blivit överbelastad och hur du kan ändra ditt rörelsemönster för att undvika återfall.
  4. 2
    Det är ett långsamt arbete, det bör bli _bättre_ rätt snart men tills att det blir bra får du ha tålamod. Det är viktigt att du reflekterar över varför armen blivit överbelastad och hur du kan ändra ditt rörelsemönster för att undvika återfall.
  5. Anonym
    #3
    Tack!
    Ja, i dag är det faktiskt bättre men långt i från bra. Det utlösande var nog att jag jobbade i trädgården och då kanske gjorde något dumt, vet inte. Sedan satt jag i en bil med, jag antar, drag på axeln i ca 10 timmar.. sen gjorde det ont...
  6. 3
    Tack!
    Ja, i dag är det faktiskt bättre men långt i från bra. Det utlösande var nog att jag jobbade i trädgården och då kanske gjorde något dumt, vet inte. Sedan satt jag i en bil med, jag antar, drag på axeln i ca 10 timmar.. sen gjorde det ont...
  7. Liz*
    #4
    Ta hand om dig
  8. 4
    Ta hand om dig
  9. Anonym
    #5
    Tack, I´ll do my best!
  10. 5
    Tack, I´ll do my best!

Liknande trådar

  1. Muskelinflammation
    By fudge in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 13:56
  2. Muskelinflammation?
    By Annita in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 13:08
  3. Muskelinflammation....
    By Muskelinflammation? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 19:28
  4. Muskelinflammation...
    By Ajajajajaj in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 10:58
  5. muskelinflammation :-(
    By lillmill in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 22:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar