Propp på väg!
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Propp på väg!

    Oooooo!!
    Jag tror gårdagens möte med bm gav resultat! Har nu sega små "klumpar" när jag varit på toa
    Har väl aldrig inspekterat pappret så noga som man gjort de här 9 månaderna och särskilt inte den senaste månaden.
    Nu verkar det ju som att proppen är på väg så det var nog tur att jag fattade beslutet att inte följa med till Ullared idag
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~
    Meningen med livet är att ge någon annans liv en mening
  2. 1
    Propp på väg! Oooooo!!
    Jag tror gårdagens möte med bm gav resultat! Har nu sega små "klumpar" när jag varit på toa
    Har väl aldrig inspekterat pappret så noga som man gjort de här 9 månaderna och särskilt inte den senaste månaden.
    Nu verkar det ju som att proppen är på väg så det var nog tur att jag fattade beslutet att inte följa med till Ullared idag
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    hihihihi! yeeeey! Propp!!! och Lotta! Har du inte skaffat facebook? Do it!
  4. 2
    hihihihi! yeeeey! Propp!!! och Lotta! Har du inte skaffat facebook? Do it!
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Ååååh vad spännande! Men då kanske Ullared hade varit en ideé! Kanske hade satt fart på det OCH ullared hade säkert sponsrat bebis med massor med saker om det satte igång där *hahahahaha*

    Håller tummarna stenhårt för att det drar igång ordentligt snart!
  6. 3
    Ååååh vad spännande! Men då kanske Ullared hade varit en ideé! Kanske hade satt fart på det OCH ullared hade säkert sponsrat bebis med massor med saker om det satte igång där *hahahahaha*

    Håller tummarna stenhårt för att det drar igång ordentligt snart!
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    *Hahaha*
    Min sambo idiotförklarade mig när jag sa att Boris,vd:n, säkert skulle kunna tänka sig att förlösa mig
  8. 4
    *Hahaha*
    Min sambo idiotförklarade mig när jag sa att Boris,vd:n, säkert skulle kunna tänka sig att förlösa mig
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    *Fniss*
    VVF förevver
    VågaVägraFejjan
  10. 5
    *Fniss*
    VVF förevver
    VågaVägraFejjan
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Snacka om Ullaredsavsnitt det skulle ha kunnat bli! *ler*

    Hellre Boris än Morgan och Ola-Conny dock! *hahahaha*
  12. 6
    Snacka om Ullaredsavsnitt det skulle ha kunnat bli! *ler*

    Hellre Boris än Morgan och Ola-Conny dock! *hahahaha*
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    Att lite klumpar kan vara så spännande =) Iiihhhh nära nu
  14. 7
    Att lite klumpar kan vara så spännande =) Iiihhhh nära nu
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Hur går det? *nyfiken*
    Har du några värkar? känns det som att det är på gång? åhh vad spännande! Hihi....ja du har rätt i det där med att kolla pappret noga! Känner mig nästan sjuklig ibland känner efter varje litet tecken som kanske kan vara ett tecken på att något kan vara på gång! Men icke....igårkväll hade jag jätte mycket & regelbundna sammandragningar att jag inte kunde somna, men till slut gjorde jag det & i morse var det precis som vanligt... har onda sammandragningar emellanåt, men inga regelbundna!
    Önskar dig lycka till iaf, när liten bestämmer sig för att komma....snart iaf!
    kram
  16. 8
    Hur går det? *nyfiken*
    Har du några värkar? känns det som att det är på gång? åhh vad spännande! Hihi....ja du har rätt i det där med att kolla pappret noga! Känner mig nästan sjuklig ibland känner efter varje litet tecken som kanske kan vara ett tecken på att något kan vara på gång! Men icke....igårkväll hade jag jätte mycket & regelbundna sammandragningar att jag inte kunde somna, men till slut gjorde jag det & i morse var det precis som vanligt... har onda sammandragningar emellanåt, men inga regelbundna!
    Önskar dig lycka till iaf, när liten bestämmer sig för att komma....snart iaf!
    kram
  17. Medlem sedan
    Jun 2002
    #9
    Åh det händer ju ingenting! Jo magen har satt igång lite mer och lite förvärkar som mest känns i ryggen men sen är det stopp.
    Hade ju hoppats på lite mer "action" vid det här laget
    Söt du e som undrar
    Kram
  18. 9
    Åh det händer ju ingenting! Jo magen har satt igång lite mer och lite förvärkar som mest känns i ryggen men sen är det stopp.
    Hade ju hoppats på lite mer "action" vid det här laget
    Söt du e som undrar
    Kram
  19. Medlem sedan
    Feb 2011
    #10
    Hahaha, roligt egentligen hur intresserade alla är av slemproppar, flytningar, lös mage osv. Det trodde man inte för något år sedan.
  20. 10
    Hahaha, roligt egentligen hur intresserade alla är av slemproppar, flytningar, lös mage osv. Det trodde man inte för något år sedan.

Liknande trådar

  1. Propp?
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-05-17, 18:40
  2. Soff i propp...?
    By JaxiBaxi in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 11:03
  3. Kan man fà propp
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 23:52
  4. Propp
    By 5 söner in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 13:27
  5. propp
    By anonymt namn in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 22:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar