Arg så jag kokar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Arg så jag kokar...

    Sonen kommer in med bruna fläckar på sin nya gula Star Wars tröja som han var så stolt över.Jag frågar han vad det är och får reda på att en ungjävel rent ut sagt kastat skit på han!!Sjuka jävla ungar det finns,eller föräldrar som inte kan lära sina barn hyffs hur man beter sej ute...Men tro mig ingen ger sig på mina barn,jag ska plocka ungen nästa gång jag ser han.
    Samma unge misshandla min vänninnas son och stampade sönder hans leksak ,samt kommer utflygandes med en yxa som senare två andra barn får ta i från han!

    Ungjävel!!
    I am not perfect, but I am limited edition
  2. 1
    Arg så jag kokar... Sonen kommer in med bruna fläckar på sin nya gula Star Wars tröja som han var så stolt över.Jag frågar han vad det är och får reda på att en ungjävel rent ut sagt kastat skit på han!!Sjuka jävla ungar det finns,eller föräldrar som inte kan lära sina barn hyffs hur man beter sej ute...Men tro mig ingen ger sig på mina barn,jag ska plocka ungen nästa gång jag ser han.
    Samma unge misshandla min vänninnas son och stampade sönder hans leksak ,samt kommer utflygandes med en yxa som senare två andra barn får ta i från han!

    Ungjävel!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Du skriver väldigt ofts om smutsiga kläder. Vore det kanske en idé att sätta på barnen lekvänliga kläder istället för att försöka uppfostra andras barn? Så slipper du få en hjärnblödning över lite lera, menar jag...
  4. 2
    Du skriver väldigt ofts om smutsiga kläder. Vore det kanske en idé att sätta på barnen lekvänliga kläder istället för att försöka uppfostra andras barn? Så slipper du få en hjärnblödning över lite lera, menar jag...
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Nej det gör jag inte .Med SKIT menar jag AVFÖRING...men det kanske är normalt i din värld..men inte i min och jäklar i det inget jag accepterar att någon annan gör mot mina barn!!!
  6. 3
    Nej det gör jag inte .Med SKIT menar jag AVFÖRING...men det kanske är normalt i din värld..men inte i min och jäklar i det inget jag accepterar att någon annan gör mot mina barn!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Med skit menar du bajs alltså? Vems bajs då? Hundbajs? Nä, det låter inte helt kul, men inget jag skulle "plocka" en unge för heller.
  8. 4
    Med skit menar du bajs alltså? Vems bajs då? Hundbajs? Nä, det låter inte helt kul, men inget jag skulle "plocka" en unge för heller.
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Jag skulle nog ha flyttat.
  10. 5
    Jag skulle nog ha flyttat.
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    fan va äckligt! hade också blivit asförbannand!!
  12. 6
    fan va äckligt! hade också blivit asförbannand!!
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    Jag skulle också varit arg. Men du ska nog välja andra ord om du pratar med pojken och/eller hans föräldrar. Det vinner du nog på
  14. 7
    Jag skulle också varit arg. Men du ska nog välja andra ord om du pratar med pojken och/eller hans föräldrar. Det vinner du nog på
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    Antagligen hundbajs ja..från marken..
    Det han dessutom gjort tidigare är inte heller försvarbart..en jävleunge med andra ord.
  16. 8
    Antagligen hundbajs ja..från marken..
    Det han dessutom gjort tidigare är inte heller försvarbart..en jävleunge med andra ord.
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Tänker ta pojken.Längre än så har jag blivit varnad för att gå.Har förbjudit min son att leka med han med precis som min väninna har med sin son.
  18. 9
    Tänker ta pojken.Längre än så har jag blivit varnad för att gå.Har förbjudit min son att leka med han med precis som min väninna har med sin son.
  19. Medlem sedan
    Jul 2002
    #10
    Ska man inte behöva för en sån sak...
  20. 10
    Ska man inte behöva för en sån sak...
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11
    Bor ni i ett ghetto eller? Låter ju lite... märkligt. Jag har av någon anledning svårt att ta det på allvar.
  22. 11
    Bor ni i ett ghetto eller? Låter ju lite... märkligt. Jag har av någon anledning svårt att ta det på allvar.
  23. Liz*
    #12
    Hur gammalt är ditt barn?
  24. 12
    Hur gammalt är ditt barn?
  25. Medlem sedan
    Jul 2002
    #13
    Ja min son är både arg och lessen..Jag som precis fått in han på en bättre väg med bättre och gladare humör...
  26. 13
    Ja min son är både arg och lessen..Jag som precis fått in han på en bättre väg med bättre och gladare humör...
  27. Medlem sedan
    Jun 2003
    #14
    jag förstår att du blir arg !! absolut!

    men vadå,ska du gå ut och jaga ungen och klå honom ,eller vad ?? Ok nån var dum,kastade skit och du blev arg....
    MEN
    att kalla ett barn ungjävel,om så bara i skrift,är för mig oerhört omoget och jag tycker nog att ditt resonemang tyder på att ni är på samma nivå i så fall.
    Tråkigt på dins sons tröja,men den går väl att tvätta ??
  28. 14
    jag förstår att du blir arg !! absolut!

    men vadå,ska du gå ut och jaga ungen och klå honom ,eller vad ?? Ok nån var dum,kastade skit och du blev arg....
    MEN
    att kalla ett barn ungjävel,om så bara i skrift,är för mig oerhört omoget och jag tycker nog att ditt resonemang tyder på att ni är på samma nivå i så fall.
    Tråkigt på dins sons tröja,men den går väl att tvätta ??
  29. Medlem sedan
    Jul 2002
    #15
    Ghetto?Hur definierar du det ?Svårt att ta det på allvar?Varför?Alla barn är långt i från änglar...
  30. 15
    Ghetto?Hur definierar du det ?Svårt att ta det på allvar?Varför?Alla barn är långt i från änglar...
  31. Medlem sedan
    Aug 2000
    #16
    Det var det jag menade. Känns svårt att ta inlägget på allvar när skribenten uttrycker sig som om hon vore uppfostrad i aphuset på Skansen. Där det för övrigt säkert är vanligt förekommande att både kasta och äta skit. Jag känner att jag får inget grepp på den här historien alls...
  32. 16
    Det var det jag menade. Känns svårt att ta inlägget på allvar när skribenten uttrycker sig som om hon vore uppfostrad i aphuset på Skansen. Där det för övrigt säkert är vanligt förekommande att både kasta och äta skit. Jag känner att jag får inget grepp på den här historien alls...
  33. Medlem sedan
    Jul 2002
    #17
    Så det är ok att misshandla,spinga med yxa,ta strypgrepp så barn kippar efter luft,rivas djupa sår och ovanpå allt kasta hundskit på ett oskyldigt barn??

    Jag tänker berätta ett och annat för han och be han hålla sig i från min son.Beter man sig så ohyffsat är man en ungjävel i mina ögon och det är ju tur att mina vänner är beredda att hålla med mig.
  34. 17
    Så det är ok att misshandla,spinga med yxa,ta strypgrepp så barn kippar efter luft,rivas djupa sår och ovanpå allt kasta hundskit på ett oskyldigt barn??

    Jag tänker berätta ett och annat för han och be han hålla sig i från min son.Beter man sig så ohyffsat är man en ungjävel i mina ögon och det är ju tur att mina vänner är beredda att hålla med mig.
  35. Medlem sedan
    Jul 2002
    #18
    Hade det varit ditt barn hade du nog sjutton oxå varit förbannad!!

    Men jag ska nog ut och kasta bajs på mina vänner med..det verkar ju vara normalt..
  36. 18
    Hade det varit ditt barn hade du nog sjutton oxå varit förbannad!!

    Men jag ska nog ut och kasta bajs på mina vänner med..det verkar ju vara normalt..
  37. Mamman*3
    #19
    Men?

    Låter ju verkligen hemskt och jobbigt för alla. Varför är han som kastar bajs så konstig och illa omtyckt? Hur gör ditt barn och din väninnas barn med honom tex?

    Hur gamla är barnen?
  38. 19
    Men?

    Låter ju verkligen hemskt och jobbigt för alla. Varför är han som kastar bajs så konstig och illa omtyckt? Hur gör ditt barn och din väninnas barn med honom tex?

    Hur gamla är barnen?
  39. Medlem sedan
    Jul 2002
    #20
    Han är illa omtyckt pga sitt beteende mot andra och det tycker jag inte är så konstigt.

    Barnen är 7-8 år...
  40. 20
    Han är illa omtyckt pga sitt beteende mot andra och det tycker jag inte är så konstigt.

    Barnen är 7-8 år...
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Kokar
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 22:56
  2. Nu kokar jag
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 10:11
  3. Arg så jag kokar!!!
    By Annicka in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 20:19
  4. Jag kokar!!!
    By Anonym idag in forum Svartsjuka
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 20:57
  5. Arg så det kokar!!!
    By -Liza- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar