Dålig planering
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Dålig planering

    På söndag åker vi på semester till Turkiet. Ska bli SÅÅ skönt.
    Jag är inte en speciellt berest person och detta blir min första solsemester sen jag var 10 år och idag är jag snart 26.
    Har förvisso varit iväg i värmen men då på rehabliteringsresor p.g.a. reumatism och det är rakt ingen semester när man har träning 8 timmar om dagen. Dessutom är det 11 år sen jag var iväg på det också.
    Längtar enormt mycket efter detta. Bara jag, älsklingen och hans son.

    Men jag måste erkänna att vi har gjort en lite taskig planering.. Vi åker som sagt på söndag och jag har BIM på lördag eller söndag. :/ Känns rätt tråkigt att behöva ha mens när man ska bada.
    Jo visst jag kan ju bada ändå men det blir ett himla spring med att byta tamponger och så eftersom jag har ganska riklig mens de första dagarna.

    Men, men.. Oavsett mens så ska jag njuta och koppla av allt jag kan och försöka släppa varenda tanke på bebis. Känns som att vi behöver det här.
  2. 1
    Dålig planering På söndag åker vi på semester till Turkiet. Ska bli SÅÅ skönt.
    Jag är inte en speciellt berest person och detta blir min första solsemester sen jag var 10 år och idag är jag snart 26.
    Har förvisso varit iväg i värmen men då på rehabliteringsresor p.g.a. reumatism och det är rakt ingen semester när man har träning 8 timmar om dagen. Dessutom är det 11 år sen jag var iväg på det också.
    Längtar enormt mycket efter detta. Bara jag, älsklingen och hans son.

    Men jag måste erkänna att vi har gjort en lite taskig planering.. Vi åker som sagt på söndag och jag har BIM på lördag eller söndag. :/ Känns rätt tråkigt att behöva ha mens när man ska bada.
    Jo visst jag kan ju bada ändå men det blir ett himla spring med att byta tamponger och så eftersom jag har ganska riklig mens de första dagarna.

    Men, men.. Oavsett mens så ska jag njuta och koppla av allt jag kan och försöka släppa varenda tanke på bebis. Känns som att vi behöver det här.
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    du har inte p-piller som gör att du kan hoppa över sockerpillerna och börja på en ny karta direkt så du slipper mensen den här månaden?
  4. 2
    du har inte p-piller som gör att du kan hoppa över sockerpillerna och börja på en ny karta direkt så du slipper mensen den här månaden?
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Jag har inga p-piller nej. Opraktiskt att ha det när man försöker skaffa barn.
  6. 3
    Jag har inga p-piller nej. Opraktiskt att ha det när man försöker skaffa barn.
  7. Anonym
    #4
    Menskopp? Rymmer mer än vad en tampong kan suga upp och man behöver inte byta direkt efter badet som med tampong. Superpraktiskt!
  8. 4
    Menskopp? Rymmer mer än vad en tampong kan suga upp och man behöver inte byta direkt efter badet som med tampong. Superpraktiskt!

Liknande trådar

  1. Dålig planering...
    By rarasara1 in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-12-28, 20:12
  2. dålig planering
    By deppig in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 18:16
  3. Dålig planering
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 08:57
  4. Dålig planering = Dålig vecka!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 20:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar