degmagen
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    degmagen

    Hej tjejer! Hur går det för er med viktnedgång? Själv har jag inte tappat mer en de första 10 kg direkt efter förlossningen typ. Kan inte säga att jag direkt kämpat heller men trodde att det skulle hända mer av sig själv ändå. Största problemet är nog den stora degiga magen, Jag har aldrig förut lagt på mig mycket fett på magen och undrar nu om det mest är hud, det är naturligtvis fett också med tanke på att jag gick upp så mycket (25 kg). Men vad kommer att hända med denna stora degklump? Blir man av med den med träning eller är den här för att stanna?!
  2. 1
    degmagen Hej tjejer! Hur går det för er med viktnedgång? Själv har jag inte tappat mer en de första 10 kg direkt efter förlossningen typ. Kan inte säga att jag direkt kämpat heller men trodde att det skulle hända mer av sig själv ändå. Största problemet är nog den stora degiga magen, Jag har aldrig förut lagt på mig mycket fett på magen och undrar nu om det mest är hud, det är naturligtvis fett också med tanke på att jag gick upp så mycket (25 kg). Men vad kommer att hända med denna stora degklump? Blir man av med den med träning eller är den här för att stanna?!
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Jag är nog lite bortskämd med lätt graviditet i alla vinklar men här var all vikt borta 8 dagar efter förlossningen.. Fast jag gick bara upp 12 kg allt som allt.
  4. 2
    Jag är nog lite bortskämd med lätt graviditet i alla vinklar men här var all vikt borta 8 dagar efter förlossningen.. Fast jag gick bara upp 12 kg allt som allt.
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Fast jag ska tillägga att degmagen finns kvar dock! :S
  6. 3
    Fast jag ska tillägga att degmagen finns kvar dock! :S
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Min degmage är också definitivt kvar! Även om kilona försvunnit
  8. 4
    Min degmage är också definitivt kvar! Även om kilona försvunnit
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Har precis börjat testa en typ av mini-planka som ska vara effektiv mot gravid magar och tycker redan att den känns lite stabilare. Som att magmusklerna orkar hålla in magen igen. min son är lite drygt tre månader så jag tyckte att det kändes helt ok att dra igång med lite träning.

    http://kbellqueen.blogspot.com/2011/...ctivation.html
  10. 5
    Har precis börjat testa en typ av mini-planka som ska vara effektiv mot gravid magar och tycker redan att den känns lite stabilare. Som att magmusklerna orkar hålla in magen igen. min son är lite drygt tre månader så jag tyckte att det kändes helt ok att dra igång med lite träning.

    http://kbellqueen.blogspot.com/2011/...ctivation.html
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar