Julklapp till 10 årig pojke
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Julklapp till 10 årig pojke

    Hejsan, jag har helt slut på idéer i min gravidhjärna!
    Ni som har barn i 10 års åldern kanske kan hjälpa mig.
    Vi har tidigare köpt dator spel/tv spel bilbana osv i julklapp till min mans sladd-lillebror. Men nu i år kan jag bara tänka på att ge nå present kort. och hur (jävla) roligt är det när man är 10år och pojke.. eller?

    Funderade på harrypotter filmen, Får man ens se den som 10 åring?

    Tidigare år så har vi varit och hälsat på mer men nu i och med min något komplicerad graviditet så är jag och vi mest/bara hemma och Pappan till denna son (min mans far) har jobbat utanför landet mycket så vi har inte träffats så mycket här hemma heller. Så därför har jag inte kunnat peila av läget vad som är aktuellt jusst nu... Kanske ni vet tänkte jag? =)
  2. 1
    Julklapp till 10 årig pojke Hejsan, jag har helt slut på idéer i min gravidhjärna!
    Ni som har barn i 10 års åldern kanske kan hjälpa mig.
    Vi har tidigare köpt dator spel/tv spel bilbana osv i julklapp till min mans sladd-lillebror. Men nu i år kan jag bara tänka på att ge nå present kort. och hur (jävla) roligt är det när man är 10år och pojke.. eller?

    Funderade på harrypotter filmen, Får man ens se den som 10 åring?

    Tidigare år så har vi varit och hälsat på mer men nu i och med min något komplicerad graviditet så är jag och vi mest/bara hemma och Pappan till denna son (min mans far) har jobbat utanför landet mycket så vi har inte träffats så mycket här hemma heller. Så därför har jag inte kunnat peila av läget vad som är aktuellt jusst nu... Kanske ni vet tänkte jag? =)
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    dator/tv spel går säkert hem .
    Jag har en 8-åring som önskar sig Star Wars lego.
    Kanske böcker om han gillar att läsa ?
    Harry Potter vet jag inte vad det är för åldersgräns på faktiskt.

    Kanske kläder?
    Idrottar han ,nåt till det typ innebandyklubba eller nåt.
    Presentkort på bio?
  4. 2
    dator/tv spel går säkert hem .
    Jag har en 8-åring som önskar sig Star Wars lego.
    Kanske böcker om han gillar att läsa ?
    Harry Potter vet jag inte vad det är för åldersgräns på faktiskt.

    Kanske kläder?
    Idrottar han ,nåt till det typ innebandyklubba eller nåt.
    Presentkort på bio?
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Jo tv-spel är ju som bra, tips på något spec? =)
    Han är inte alls intresserad av kläder (iallafall aldrig varit och vi träffade honom senast i sommar kan ju ha ändrats så klart) och han spelar hockey så kanske något till det, ska fråga min man som kan lite mera sport=)
    Hans morbror äger dock en biograf så han ser rätt mycket bio, annars var det en jätte bra idé!
    Starwars lego lät ju oxå riktigt bra, han har mycket lego som han byggt ihop hemma i hyllorna, man har inte växt ifrån det i 10 års åldern då? det är väl lixom högt upp i åldrarna?
    tack för tipsen!
  6. 3
    Jo tv-spel är ju som bra, tips på något spec? =)
    Han är inte alls intresserad av kläder (iallafall aldrig varit och vi träffade honom senast i sommar kan ju ha ändrats så klart) och han spelar hockey så kanske något till det, ska fråga min man som kan lite mera sport=)
    Hans morbror äger dock en biograf så han ser rätt mycket bio, annars var det en jätte bra idé!
    Starwars lego lät ju oxå riktigt bra, han har mycket lego som han byggt ihop hemma i hyllorna, man har inte växt ifrån det i 10 års åldern då? det är väl lixom högt upp i åldrarna?
    tack för tipsen!
  7. alle
    #4
    Men biopresentkort är väl ok? Kanske med presentkort på godisaffär. Snygga kläder.
  8. 4
    Men biopresentkort är väl ok? Kanske med presentkort på godisaffär. Snygga kläder.
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    jo det var ju toppen om inte morbrorn skulle ägt biografen i stan han lixom går gratis. =/ tur för han men det hade ju varit en klockren julklapp! =) hehe
  10. 5
    jo det var ju toppen om inte morbrorn skulle ägt biografen i stan han lixom går gratis. =/ tur för han men det hade ju varit en klockren julklapp! =) hehe
  11. alle
    #6
  12. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Fan va bra! ska spara den länken det var verkligen något skall visa min man =)! tack
  13. 7
    Fan va bra! ska spara den länken det var verkligen något skall visa min man =)! tack
  14. alle
    #8
    Finns en till som är jättebra, vänta ska jag kolla...
  15. 8
    Finns en till som är jättebra, vänta ska jag kolla...
  16. alle
    #9
  17. Medlem sedan
    Jul 2011
    #10
    Han kan visserligen lite engelska men tror mest boken skulle samla damm i några år innan han är mogen att läsa så mycket på engelska. blir nog första boken där. och kanske en film lego starwars om han inte har alla redan. =) super tack
  18. 10
    Han kan visserligen lite engelska men tror mest boken skulle samla damm i några år innan han är mogen att läsa så mycket på engelska. blir nog första boken där. och kanske en film lego starwars om han inte har alla redan. =) super tack
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Har han något favoritlag han gillar? I så fall har ni ju mängder av saker att välja på i varierande prisklasser t.ex matchtröja,pennskrin, halsduk, mössa,badlakan osv. Böcker,hockeyklubba, spel till wii,nintendo,playstation?
  20. 11
    Har han något favoritlag han gillar? I så fall har ni ju mängder av saker att välja på i varierande prisklasser t.ex matchtröja,pennskrin, halsduk, mössa,badlakan osv. Böcker,hockeyklubba, spel till wii,nintendo,playstation?
  21. Salander
    #12
    Vet ni vad han har för telefon? Kanske ett par snygga lurar till den så han kan lyssna på musik ifred? Beror lite på hur "stor" han är (om han börjat med sånt) och vilken telefon han har.
  22. 12
    Vet ni vad han har för telefon? Kanske ett par snygga lurar till den så han kan lyssna på musik ifred? Beror lite på hur "stor" han är (om han börjat med sånt) och vilken telefon han har.
  23. alle
    #13
    sportamore.se hade snygga nu såg jag, på nåt erbjudande...
  24. 13
    sportamore.se hade snygga nu såg jag, på nåt erbjudande...
  25. Medlem sedan
    Jul 2011
    #14
    ska kolla vilket lag han hejjar på om det fortfarande är samma som i fjol. det kan ju varriera. smart tips.
  26. 14
    ska kolla vilket lag han hejjar på om det fortfarande är samma som i fjol. det kan ju varriera. smart tips.
  27. alle
    #15
  28. Medlem sedan
    Jul 2011
    #16
    Han fick sin första mobil förra julen. den var om jag minns rätt komplett med hörlurar. Ingen speciell han kan kanske lyssna på lite musik eller så men ingen sån här dator telefon som många har nu. en vanlig mobil lixom. tror inte han är så mycket för sånnt. Men bra att tänka på till när han blir det kanske nästa år =)
  29. 16
    Han fick sin första mobil förra julen. den var om jag minns rätt komplett med hörlurar. Ingen speciell han kan kanske lyssna på lite musik eller så men ingen sån här dator telefon som många har nu. en vanlig mobil lixom. tror inte han är så mycket för sånnt. Men bra att tänka på till när han blir det kanske nästa år =)
  30. Salander
    #17
    Ja då är det kanske mer passande om något år.
  31. 17
    Ja då är det kanske mer passande om något år.
  32. Medlem sedan
    Oct 2011
    #18
    Kanske mer avancerat Star Wars Lego tex Millennium Falcon från 9 år upp till 14 år. Det går ju att köpa presentkort på Lego på nätet, så kan han ju sitta och välja själv. Kolla på ex www.ebrix.se
  33. 18
    Kanske mer avancerat Star Wars Lego tex Millennium Falcon från 9 år upp till 14 år. Det går ju att köpa presentkort på Lego på nätet, så kan han ju sitta och välja själv. Kolla på ex www.ebrix.se
  34. Medlem sedan
    Jul 2011
    #19
    Ska spara sidan, tack.
    Blir nog presentkort isåfall då jag inte har någon koll på vilka modeller han redan har. hyllmeter efter hyllmeter i sitt rum... herregud när jag var liten och byggde lego så byggde man ihop det en gång sen lekte man med det till det kraschade så byggde man något annat av det sen och någongång byggde man ihop det igen med de delar man hittade i legosäcken. Varför har dom bara som prydnader idag? dammsamlare och bara använder som en engångs leksak , nä se dagens ungdommar hehe!
  35. 19
    Ska spara sidan, tack.
    Blir nog presentkort isåfall då jag inte har någon koll på vilka modeller han redan har. hyllmeter efter hyllmeter i sitt rum... herregud när jag var liten och byggde lego så byggde man ihop det en gång sen lekte man med det till det kraschade så byggde man något annat av det sen och någongång byggde man ihop det igen med de delar man hittade i legosäcken. Varför har dom bara som prydnader idag? dammsamlare och bara använder som en engångs leksak , nä se dagens ungdommar hehe!

Liknande trådar

  1. Julklapp till 10 årig pojke
    By Nilsson_84 in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 14:02
  2. Julklapp till 8-årig kille?
    By Frutte in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 07:48
  3. Julklapp till 8-årig tjej o 6-årig kille
    By Challe IoP in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 18:10
  4. Julklapp till 13-årig kille??
    By Kängu m Ella & Alice in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 20:35
  5. Julklapp till 24-årig bror med fru
    By cat m Vilgot o Molly in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 14:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar