Liza marklund
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Liza marklund

    Jag är på slutet av den nya hypade " du gamla du fria" och jag går upp i atomer!!!! Såå dålig story, helt otroliga ologiska luckor.
    Vem åker till mc donalds eft en kalasmåltid. Det regnar och luften är tung av åska i dallrande solnedgång?

    Dessutom är den där Annika Bengtsson så dryg att klockona stannar.
    Hata!!!
  2. 1
    Liza marklund Jag är på slutet av den nya hypade " du gamla du fria" och jag går upp i atomer!!!! Såå dålig story, helt otroliga ologiska luckor.
    Vem åker till mc donalds eft en kalasmåltid. Det regnar och luften är tung av åska i dallrande solnedgång?

    Dessutom är den där Annika Bengtsson så dryg att klockona stannar.
    Hata!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Jag har aldrig läst en bok av Marklund, men tror det finns en här hemma. Nu blir man ju sugen att testa av nån underlig anledning.
  4. 2
    Jag har aldrig läst en bok av Marklund, men tror det finns en här hemma. Nu blir man ju sugen att testa av nån underlig anledning.
  5. Salander
    #3
    Den blev sågad i DN med. Har du inte läst Marklund förut, de är ju ungefär likadana allihop?
    Läste den förra veckan, läser dem som jag läser en veckotidning ungefär.
  6. 3
    Den blev sågad i DN med. Har du inte läst Marklund förut, de är ju ungefär likadana allihop?
    Läste den förra veckan, läser dem som jag läser en veckotidning ungefär.
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Ja, det verkar vara veckans populäraste (om man läser på Fb) att vara Liza Marklund-hater. Lite töntigt kan jag tycka, det är ju fullständigt frivilligt att läsa henne eller låta bli. Eftersom hon är en av de mest läste i Sverige skriver hon uppenbarligen så många gillar det, också.

    Nej, jag är inget fan, men jag känner inget behov av att kräkas ut hur dålig hon är heller.
  8. 4
    Ja, det verkar vara veckans populäraste (om man läser på Fb) att vara Liza Marklund-hater. Lite töntigt kan jag tycka, det är ju fullständigt frivilligt att läsa henne eller låta bli. Eftersom hon är en av de mest läste i Sverige skriver hon uppenbarligen så många gillar det, också.

    Nej, jag är inget fan, men jag känner inget behov av att kräkas ut hur dålig hon är heller.
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    jag ser både Marklund och Läckberg som läsning som oftast lämnar en rätt oberörd men som är lättsam och lätt att ta sig igenom. Sen när jag vill fundera lite mer och ha något som berör så läser jag något annat.

    Det finns många som gillar Marklund och det kan jag förstå för att det är såpass lättläst och det finns många som inte klarar "tyngre" böcker.
  10. 5
    jag ser både Marklund och Läckberg som läsning som oftast lämnar en rätt oberörd men som är lättsam och lätt att ta sig igenom. Sen när jag vill fundera lite mer och ha något som berör så läser jag något annat.

    Det finns många som gillar Marklund och det kan jag förstå för att det är såpass lättläst och det finns många som inte klarar "tyngre" böcker.
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #6

    Har läst någon för länge sedan

    Tror det var "Sprängaren". Den gav inte lust att läsa fler av henne.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  12. 6
    Har läst någon för länge sedan Tror det var "Sprängaren". Den gav inte lust att läsa fler av henne.
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    hahaha ajg läste Nobels testamente i sommar och tyckte den var asbra så ajg var tvungen att köpa efterföljande böcker och ajg tyckte synd om annika med sin träiga make :P
  14. 7
    hahaha ajg läste Nobels testamente i sommar och tyckte den var asbra så ajg var tvungen att köpa efterföljande böcker och ajg tyckte synd om annika med sin träiga make :P
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8
    Jag har läst alla, men aldrig köpt, fått av vänner.
    Denna är verkligen botteskrap, hur gick den igenom alls är frågan. Ingen från förlaget som har ägnat en tanke på att detta inte funkar. ( om man har högre krav än ett reportage i Damernas värd.)
  16. 8
    Jag har läst alla, men aldrig köpt, fått av vänner.
    Denna är verkligen botteskrap, hur gick den igenom alls är frågan. Ingen från förlaget som har ägnat en tanke på att detta inte funkar. ( om man har högre krav än ett reportage i Damernas värd.)
  17. Medlem sedan
    Oct 1999
    #9
    Jo, det ser jag absolut ett behov av.
    Någon på förlaget kanke googlar recentioener och Fb statusar och ser att Hmmm detta var verkligen inte omtyckt.

    Det är helt frivilligt att läsa. Ingen pistolhotar mig att slutföra boken. Jag har kommit dit att jag vill frossa i dåliga storylines.
  18. 9
    Jo, det ser jag absolut ett behov av.
    Någon på förlaget kanke googlar recentioener och Fb statusar och ser att Hmmm detta var verkligen inte omtyckt.

    Det är helt frivilligt att läsa. Ingen pistolhotar mig att slutföra boken. Jag har kommit dit att jag vill frossa i dåliga storylines.
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10
    Jag tror de mäter framgången mer i antal sålda böcker än vad folk skriver på Facebook. Ffa eftersom de flesta Fb-statusar inte ens är publika = ej möjliga att Googla...
  20. 10
    Jag tror de mäter framgången mer i antal sålda böcker än vad folk skriver på Facebook. Ffa eftersom de flesta Fb-statusar inte ens är publika = ej möjliga att Googla...
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11
    Tack för varningen. Då åker den bort från min önskelista. Jag var lite tveksam för jag har också tyckt lite tidigare att den där Bengtzon är lite dryg.
  22. 11
    Tack för varningen. Då åker den bort från min önskelista. Jag var lite tveksam för jag har också tyckt lite tidigare att den där Bengtzon är lite dryg.
  23. Medlem sedan
    Apr 2009
    #12
    Haha, vad hade du väntat dig?
  24. 12
    Haha, vad hade du väntat dig?
  25. Medlem sedan
    Oct 1999
    #13
    Jag hade väntat mig Skit Men detta var diarré.
  26. 13
    Jag hade väntat mig Skit Men detta var diarré.
  27. Medlem sedan
    Oct 1999
    #14
    Tur för mig att jag inte har köpt den direkt då, lånar via digitala biblioteket. ebook. Så jag ger inte LM mycket royalty :-)
  28. 14
    Tur för mig att jag inte har köpt den direkt då, lånar via digitala biblioteket. ebook. Så jag ger inte LM mycket royalty :-)
  29. Medlem sedan
    Apr 2007
    #15
    Ja men herregud hon är ju sjukt sämst på att skriva! Det enda jag möjligen kan uppskatta i hennes böcker är beskrivningen av ett kasst äktenskap och småbarnsåren, där är hon faktiskt trovärdig.
    **you shall not hate in your heart**
  30. 15
    Ja men herregud hon är ju sjukt sämst på att skriva! Det enda jag möjligen kan uppskatta i hennes böcker är beskrivningen av ett kasst äktenskap och småbarnsåren, där är hon faktiskt trovärdig.

Liknande trådar

  1. Liza Marklund
    By SilverWing in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 19:52
  2. Livstid av Liza Marklund...?
    By Jenny_ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 17:54
  3. Liza Marklund
    By Ancis in forum Tonåringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 08:20
  4. nobelfesten av liza marklund
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 10:20
  5. Ny Liza Marklund
    By Tinalina in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar