Dålig aktivitet här!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Dålig aktivitet här!

    Vilka håller till här? Hur länge har ni försökt?

    Har försökt sedan augusti. Vi har tre barn på 3, 4 resp 6 år (pojke-flicka-pojke)sedan innan. Längtar efter lilla fyran!
  2. 1
    Dålig aktivitet här! Vilka håller till här? Hur länge har ni försökt?

    Har försökt sedan augusti. Vi har tre barn på 3, 4 resp 6 år (pojke-flicka-pojke)sedan innan. Längtar efter lilla fyran!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag fyller 40 om några månader och maken har kommit fram till att min barnlängtan är min 40-årskris
    Bor i Stockholm.
    Vi har försökt sedan juni. Började egentligen i februari och blev gravid på första försöket, men fick missfall i april.
    Vi har en 7-åring och tre stycken 10-åringar, två flickor och två pojkar.
    Nu längtar hela familjen efter en liten femma
  4. 2
    Jag fyller 40 om några månader och maken har kommit fram till att min barnlängtan är min 40-årskris
    Bor i Stockholm.
    Vi har försökt sedan juni. Började egentligen i februari och blev gravid på första försöket, men fick missfall i april.
    Vi har en 7-åring och tre stycken 10-åringar, två flickor och två pojkar.
    Nu längtar hela familjen efter en liten femma
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Vi är 25/24 och har försökt sedan i augusti. Tycker det är dags för ett plus snart..^^ Vårt första barn.
  6. 3
    Vi är 25/24 och har försökt sedan i augusti. Tycker det är dags för ett plus snart..^^ Vårt första barn.
  7. Jobbar på en 4:a
    #4

    Jag 32 maken 34..

    och vi jobbar på vårat 2:a gemensamma..
    jag har 2 sen tidigare också. Har 1 pojke och 2 flickor.. 10, 8 och 19mån.

    Tog ut spiralen i slutet av Juni.. men inget + än
    Minstingen blev till innan jag hann blinka nästan *S* plussade 3v efter jag tog ut spiralen.
    Så man trodde ju faktiskt att detta skulle gå snabbt.. men tydligen inte

    Nåja.. tror jag är lite för stressad för tillfället.. att det är därför.. är arbetslös och bara det är ju nog stressande.
  8. 4
    Jag 32 maken 34.. och vi jobbar på vårat 2:a gemensamma..
    jag har 2 sen tidigare också. Har 1 pojke och 2 flickor.. 10, 8 och 19mån.

    Tog ut spiralen i slutet av Juni.. men inget + än
    Minstingen blev till innan jag hann blinka nästan *S* plussade 3v efter jag tog ut spiralen.
    Så man trodde ju faktiskt att detta skulle gå snabbt.. men tydligen inte

    Nåja.. tror jag är lite för stressad för tillfället.. att det är därför.. är arbetslös och bara det är ju nog stressande.
  9. 3?!?
    #5
    Har nyss fyllt 40 och är inne på försök 2 med barn nr 3 Har en dotter född 07 och en son född 09. Har ÄL måndag eller tisdag tror jag och BIM den 30/12 så får se om det lir en nykter nyårsafton i år ;D
  10. 5
    Har nyss fyllt 40 och är inne på försök 2 med barn nr 3 Har en dotter född 07 och en son född 09. Har ÄL måndag eller tisdag tror jag och BIM den 30/12 så får se om det lir en nykter nyårsafton i år ;D
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Härligt med många barn!

    Om jag har tur blir det tvillingar för mannen skulle ALDRIG tänka sig fler barn än fyra :-) Har dock tre tätisar så det kan ju vara kul denna gången med endast ett blöjbarn och enkelvagn...

    Tror faktiskt det är enklare att vara hemma med (blivande) 7-åring, 5-åring, 4-åring & bebis MOTSVARANDE 3-åring, 1,5-åring & bebis som jag var senast. Fastän det sistnämnda alternativet var en mindre!
  12. 6
    Härligt med många barn! Om jag har tur blir det tvillingar för mannen skulle ALDRIG tänka sig fler barn än fyra :-) Har dock tre tätisar så det kan ju vara kul denna gången med endast ett blöjbarn och enkelvagn...

    Tror faktiskt det är enklare att vara hemma med (blivande) 7-åring, 5-åring, 4-åring & bebis MOTSVARANDE 3-åring, 1,5-åring & bebis som jag var senast. Fastän det sistnämnda alternativet var en mindre!
  13. Medlem sedan
    Oct 2011
    #7
    Jobbar på tvåan. Har en liten kille på 11 månader tillsammans med min make. Jag är 36 och mannen 39. Vi försökte i två år innan vi fick våran pojke så vi bestämde oss för att försöka på syskon så snabbt som möjligt. Ett missfall i september så är inne på andra försöket efter det.
  14. 7
    Jobbar på tvåan. Har en liten kille på 11 månader tillsammans med min make. Jag är 36 och mannen 39. Vi försökte i två år innan vi fick våran pojke så vi bestämde oss för att försöka på syskon så snabbt som möjligt. Ett missfall i september så är inne på andra försöket efter det.
  15. m&m
    #8
    Jag är 24 och sambon 31. Vi har försökt sedan augusti att få en tvåa. Våran lilla är 1 år och tre månader.
  16. 8
    Jag är 24 och sambon 31. Vi har försökt sedan augusti att få en tvåa. Våran lilla är 1 år och tre månader.
  17. kanske 4:a
    #9
    Jag och maken är snart 34, blev oplanerat gravid i mars i år, men det slutade med mitt andra utomkveds och vänster äggledare togs bort. Sen dess har det fattats ett barn hos oss. Vi väntade ett tag efter op men nu är vi inne på femte försöket efter det. Vi har tre barn sedan innan som alla blivit till snabbt.
  18. 9
    Jag och maken är snart 34, blev oplanerat gravid i mars i år, men det slutade med mitt andra utomkveds och vänster äggledare togs bort. Sen dess har det fattats ett barn hos oss. Vi väntade ett tag efter op men nu är vi inne på femte försöket efter det. Vi har tre barn sedan innan som alla blivit till snabbt.
  19. S
    #10
    Vi försöker oss på en 2:a har en pojk på 17 månader, vi är 23 och 28 år.
    Hade Äl iförrgår-idag, nån gång så vi får se om vi lyckades!
  20. 10
    Vi försöker oss på en 2:a har en pojk på 17 månader, vi är 23 och 28 år.
    Hade Äl iförrgår-idag, nån gång så vi får se om vi lyckades!
  21. Medlem sedan
    Jul 2011
    #11
    Jag är 21 och sambon 25. Vi har försökt sen i slutet av Augusti. Det är vårat första och vi hoppas på + snart!
  22. 11
    Jag är 21 och sambon 25. Vi har försökt sen i slutet av Augusti. Det är vårat första och vi hoppas på + snart!
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Jag är 27, sambon 40. Vi har sedan i våras försökt få till vårat 1:a barn. Börjar kännas som att det borde vara vår tur snart
  24. 12
    Jag är 27, sambon 40. Vi har sedan i våras försökt få till vårat 1:a barn. Börjar kännas som att det borde vara vår tur snart
  25. Medlem sedan
    Dec 2011
    #13
    Jag 28, han 32. Har försökt sedan i juli och har fått ett plus däremellan som slutade i mf i vecka sex - det var för två månader sedan. Vi hoppas på ett nytt mer ihållande plus nu i mellandagarna Första barnet. Peppar peppar!
  26. 13
    Jag 28, han 32. Har försökt sedan i juli och har fått ett plus däremellan som slutade i mf i vecka sex - det var för två månader sedan. Vi hoppas på ett nytt mer ihållande plus nu i mellandagarna Första barnet. Peppar peppar!
  27. Medlem sedan
    Sep 2011
    #14
    Jag är 24 och sambon är 25. Har försökt sedan augusti med första barnet
  28. 14
    Jag är 24 och sambon är 25. Har försökt sedan augusti med första barnet
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Vad roligt att vi är så lika, både åldersmässigt och antal försök.
  30. 15
    Vad roligt att vi är så lika, både åldersmässigt och antal försök.
  31. Medlem sedan
    Mar 2006
    #16
    Jag är 35 och min man är 40.
    Vi har försökt med 3:an sedan augusti och har två killar sedan tidigare, -99 och -01. Vi bor i Stockholm.
  32. 16
    Jag är 35 och min man är 40.
    Vi har försökt med 3:an sedan augusti och har två killar sedan tidigare, -99 och -01. Vi bor i Stockholm.
  33. Medlem sedan
    Sep 2011
    #17
    Ja jätte roligt
  34. 17
    Ja jätte roligt
  35. Medlem sedan
    Jul 2011
    #18
    Jag är 36 o min man är 38 o vi har försökt sen juni med vårt första barn. Har velat ha barn sen jag var 25 så jag tänker jämt o ständigt på det o jag tror det påverkar mycket men men... Hoppas verkligen att jag plussar nu innan jul (BIM om några dagar). Önskar er alla ett stort plus ni med; lycka till!
  36. 18
    Jag är 36 o min man är 38 o vi har försökt sen juni med vårt första barn. Har velat ha barn sen jag var 25 så jag tänker jämt o ständigt på det o jag tror det påverkar mycket men men... Hoppas verkligen att jag plussar nu innan jul (BIM om några dagar). Önskar er alla ett stort plus ni med; lycka till!
  37. Medlem sedan
    Dec 2011
    #19

    Ny på sidan

    Jag är 26 och min man 39.
    Vi har pratat om barn i drygt ett år. I september fick vi veta att jag var gravid (helt oplanerat) och blev otroligt glada, men det slutade med ett missfall

    Efter att kroppen mådde bättre så har vi nu försökt ett par månader. Hoppas på ett plus i mellandagarna
  38. 19
    Ny på sidan Jag är 26 och min man 39.
    Vi har pratat om barn i drygt ett år. I september fick vi veta att jag var gravid (helt oplanerat) och blev otroligt glada, men det slutade med ett missfall

    Efter att kroppen mådde bättre så har vi nu försökt ett par månader. Hoppas på ett plus i mellandagarna

Liknande trådar

  1. Så himla dålig aktivitet här
    By Anonym in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 18:43
  2. Dålig aktivitet
    By Lerica in forum _0607 Julibarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 17:36
  3. dålig aktivitet
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 17:28
  4. Dålig aktivitet eller fel fortf?
    By Thess 69,0 (75,4->67) in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 19:04
  5. Dålig aktivitet idag
    By Emma m *Milla* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 17:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar