Försäkringar
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    Försäkringar

    Hej!
    Jag undrar om någon börjat fundera kring, eller rent av hunnit teckna försäkringar ännu? Vad har ni då för försäkringar? Hur tänker ni? Jag tänkte nu på dessa gravidförsäkringar som man kan teckna från dag 1 (speciellt de som är gratis ligger i stort intresse). Någon som annars har tidigare erfarenhet om vad som är bra?
  2. 1
    Försäkringar Hej!
    Jag undrar om någon börjat fundera kring, eller rent av hunnit teckna försäkringar ännu? Vad har ni då för försäkringar? Hur tänker ni? Jag tänkte nu på dessa gravidförsäkringar som man kan teckna från dag 1 (speciellt de som är gratis ligger i stort intresse). Någon som annars har tidigare erfarenhet om vad som är bra?
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Ring försäkringsbolagen och prata med dom. Fråga vad gratisförsäkringen gäller för. Och be dom skicka hem information eller läs på deras hemsidor.
    Själv tänkte jag skaffa Folksam Gravidförsäkring. Har alla andra försäkringar genom dom.
  4. 2
    Ring försäkringsbolagen och prata med dom. Fråga vad gratisförsäkringen gäller för. Och be dom skicka hem information eller läs på deras hemsidor.
    Själv tänkte jag skaffa Folksam Gravidförsäkring. Har alla andra försäkringar genom dom.

Liknande trådar

  1. försäkringar
    By rockabilly_gal in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 17:53
  2. Försäkringar
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 10:03
  3. Försäkringar???
    By kladdmaja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 09:58
  4. Försäkringar
    By Nyman in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 07:11
  5. försäkringar??
    By druvan in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 16:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar