Julklapp till 10 årig pojke
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Julklapp till 10 årig pojke

    Jag har redan frågat er och fått ett så himla bra tips på julklapp till denna pojke... Ett star wars lego bild lexiokon och det är inslaget och ligger och väntar.
    Men nu frågar jag igen för att kunna tipsa min svägerska. Vi pratade nyss och hon kommer inte heller på något... Skulle ni kunna hjälpa igen?
    Ni gav även tips på bio biljetter vilket är bra men hans morbror ägen bion i stan så han går gratis. (kollade ju självklart den gamla tråden om jag missat något, men gjorde tyvärr inte det)

    Vad gillar dom att spela för brädspel i den åldern? tex
  2. 1
    Julklapp till 10 årig pojke Jag har redan frågat er och fått ett så himla bra tips på julklapp till denna pojke... Ett star wars lego bild lexiokon och det är inslaget och ligger och väntar.
    Men nu frågar jag igen för att kunna tipsa min svägerska. Vi pratade nyss och hon kommer inte heller på något... Skulle ni kunna hjälpa igen?
    Ni gav även tips på bio biljetter vilket är bra men hans morbror ägen bion i stan så han går gratis. (kollade ju självklart den gamla tråden om jag missat något, men gjorde tyvärr inte det)

    Vad gillar dom att spela för brädspel i den åldern? tex
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Min 11-åring har tröttnat på brädspel. Dataspel är det som gäller Men ett seriealbum eller en bra bok kanske?
  4. 2
    Min 11-åring har tröttnat på brädspel. Dataspel är det som gäller Men ett seriealbum eller en bra bok kanske?
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    När det gäller spel så har jag kikat på skip-bo (kortspel) monopol, cluedo, finans, stratego.....
  6. 3
    När det gäller spel så har jag kikat på skip-bo (kortspel) monopol, cluedo, finans, stratego.....
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    Vad tror du dom gillar för serier? kanske finns en prenumeration att ge bort av den... Iom att vi ger en bok så kanske det är tråkigt att få 2...
    Data spel är ju så himlarns dyyyra... men tidning var toppen bra, tips gärna om vad. Jag tänker bara kalle anka. men det kanske är för 90 tal?
  8. 4
    Vad tror du dom gillar för serier? kanske finns en prenumeration att ge bort av den... Iom att vi ger en bok så kanske det är tråkigt att få 2...
    Data spel är ju så himlarns dyyyra... men tidning var toppen bra, tips gärna om vad. Jag tänker bara kalle anka. men det kanske är för 90 tal?
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Prenumeration är ju kul, finns presentkort där man får välja mellan ett stort antal tidningar. Min älsar Kalle Anka iaf, även Gustaf.
  10. 5
    Prenumeration är ju kul, finns presentkort där man får välja mellan ett stort antal tidningar. Min älsar Kalle Anka iaf, även Gustaf.
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    vad jag vet har han de brädspelen (inte finans men det har jag själv och alltid hatat så det skulle jag inte kunna tipsa henne om bara för det)
    Men googlade skip-bo och det verkar jätte kul bra, det skall jag tipsa om!
  12. 6
    vad jag vet har han de brädspelen (inte finans men det har jag själv och alltid hatat så det skulle jag inte kunna tipsa henne om bara för det)
    Men googlade skip-bo och det verkar jätte kul bra, det skall jag tipsa om!
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    Ok, vad tror du om Kamrat Posten? såg att den fanns på tidningskungen.se Minns att jag gillade den. men jag var kanske lite äldre då... och plus jag är tjej
  14. 7
    Ok, vad tror du om Kamrat Posten? såg att den fanns på tidningskungen.se Minns att jag gillade den. men jag var kanske lite äldre då... och plus jag är tjej
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Jamen det är väl en utmärkt ide!
  16. 8
    Jamen det är väl en utmärkt ide!
  17. Medlem sedan
    Jul 2011
    #9
    Då ska jag tipsa henne om kalle anka gustaf och Kp från tidningskungen och kortspelet som jag fick tips om här nedan.. Tusen tack!
  18. 9
    Då ska jag tipsa henne om kalle anka gustaf och Kp från tidningskungen och kortspelet som jag fick tips om här nedan.. Tusen tack!
  19. Salander
    #10
    Min tioåring gillar att spela schack men då måste ju någon kunna lära ut det.
  20. 10
    Min tioåring gillar att spela schack men då måste ju någon kunna lära ut det.
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11
    Böcker,, När min son var i den åldern slukade han bok efter bok ,,, Sune , Bert, Narnia, Harry Potter mm Nu är han snart 17 och det stora intresset är tjejer istället för böcker
  22. 11
    Böcker,, När min son var i den åldern slukade han bok efter bok ,,, Sune , Bert, Narnia, Harry Potter mm Nu är han snart 17 och det stora intresset är tjejer istället för böcker
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Kamratposten, böcker, dvdfilmer
  24. 12
    Kamratposten, böcker, dvdfilmer
  25. Medlem sedan
    Jul 2011
    #13
    Dom har sedan han börjat skolan haft typ lektioner i det, dom har någon lärare som är jätte bra tror han tävlar och så...Så han spelar mycket schack och är jätte bra i det. så vi gav han ett snyggt bräde förra året.
    Super bra tips iallafall! tack
  26. 13
    Dom har sedan han börjat skolan haft typ lektioner i det, dom har någon lärare som är jätte bra tror han tävlar och så...Så han spelar mycket schack och är jätte bra i det. så vi gav han ett snyggt bräde förra året.
    Super bra tips iallafall! tack
  27. Medlem sedan
    Jul 2011
    #14
    Tack men nu köper vi en bok till honom och kanske tråkigt att få flera. Men skall komma ihåg detta till då han fyller år i Feb då har han ju säkert redan läst denna vi ger han nu i julklapp =) Har tipsat henne om skip.bo kortspel och tidningsprenumeration.
  28. 14
    Tack men nu köper vi en bok till honom och kanske tråkigt att få flera. Men skall komma ihåg detta till då han fyller år i Feb då har han ju säkert redan läst denna vi ger han nu i julklapp =) Har tipsat henne om skip.bo kortspel och tidningsprenumeration.
  29. Medlem sedan
    Jul 2011
    #15
    Tack tack, tipsat henne om tidningsprenumeration på bla kamratposten så det känns ju rätt när även du tipsar om den! =)
  30. 15
    Tack tack, tipsat henne om tidningsprenumeration på bla kamratposten så det känns ju rätt när även du tipsar om den! =)
  31. Medlem sedan
    Jul 2011
    #16
    Tack för era svar dom var mycket bra och hjälpsamma!
  32. 16
    Tack för era svar dom var mycket bra och hjälpsamma!
  33. Medlem sedan
    Dec 2001
    #17
    Elektroniskt monopol med kontokort istället för pengar, böcker.
  34. 17
    Elektroniskt monopol med kontokort istället för pengar, böcker.
  35. Medlem sedan
    Oct 1999
    #18
    Spelet "ytan tvekan tycker min 12 åring är väldigt roligt.

    Litet spel i bra format och lätta regler.
  36. 18
    Spelet "ytan tvekan tycker min 12 åring är väldigt roligt.

    Litet spel i bra format och lätta regler.

Liknande trådar

  1. Julklapp till 10 årig pojke
    By Nilsson_84 in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 10:07
  2. Julklapp till 8-årig kille?
    By Frutte in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 07:48
  3. Julklapp till 8-årig tjej o 6-årig kille
    By Challe IoP in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 18:10
  4. Julklapp till 13-årig kille??
    By Kängu m Ella & Alice in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 20:35
  5. Julklapp till 24-årig bror med fru
    By cat m Vilgot o Molly in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 14:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar