Ibland blir jag så rädd så rädd
Ordet är fritt
  1. monka
    #1

    Ibland blir jag så rädd så rädd

    http://dagbladet.se/nyheter/sundsval...it-for-varden-

    Jag är nog inte speciellt hårt drabbad av EDS, jag har problem men de går hyggligt att leva med. Däremot är Tilde väldigt hårt drabbad, hon har dubbel ärtflighet och betydligt mer symtom mot vad jag hade i samma ålder. När jag läser om såna, som i artikeln, så blir jag skräckslagen... Vilket liv går hon till mötes, kommer hon få det så där? Jag vill ta all smärta hon har och kommer att få uppleva och låta henne slippa...
  2. 1
    Ibland blir jag så rädd så rädd http://dagbladet.se/nyheter/sundsval...it-for-varden-

    Jag är nog inte speciellt hårt drabbad av EDS, jag har problem men de går hyggligt att leva med. Däremot är Tilde väldigt hårt drabbad, hon har dubbel ärtflighet och betydligt mer symtom mot vad jag hade i samma ålder. När jag läser om såna, som i artikeln, så blir jag skräckslagen... Vilket liv går hon till mötes, kommer hon få det så där? Jag vill ta all smärta hon har och kommer att få uppleva och låta henne slippa...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hon har ju iallafall rätt mamma att kämpa för henne. För mig har det varit att jag varit inbillningssjuk eller hypokondrisk. Och så ser väl sjukvården fortfarande på mig.
  4. 2
    Hon har ju iallafall rätt mamma att kämpa för henne. För mig har det varit att jag varit inbillningssjuk eller hypokondrisk. Och så ser väl sjukvården fortfarande på mig.
  5. monka
    #3
    Det är så gräsligt att få den känslan... Jag har varit med om läkare som sagt så om patienter och OJ så hård jag blir då. Jag hoppas jag fått någon att tänka om med det... de har bara inte kollat på rätt ställe...
  6. 3
    Det är så gräsligt att få den känslan... Jag har varit med om läkare som sagt så om patienter och OJ så hård jag blir då. Jag hoppas jag fått någon att tänka om med det... de har bara inte kollat på rätt ställe...
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Jag spånar bara fritt här nu, men om du blir väldigtpåverkad av klimatet där du bor nu med mer värk, är det så för Tilde också?
    I såna fall vore det kanske lämpligt att flytta till annat klimat så att ni båda två kan få må bättre?
  8. 4
    Jag spånar bara fritt här nu, men om du blir väldigtpåverkad av klimatet där du bor nu med mer värk, är det så för Tilde också?
    I såna fall vore det kanske lämpligt att flytta till annat klimat så att ni båda två kan få må bättre?
  9. monka
    #5
    Hon är mindre påverkad, men det var jag och sonen också som barn. Hon får ont ibland men inte riktigt på samma vis - tackolov! MEN, hon ÄR piggare söderut än här, men det är fler som har att göra med var hon ska bo...
  10. 5
    Hon är mindre påverkad, men det var jag och sonen också som barn. Hon får ont ibland men inte riktigt på samma vis - tackolov! MEN, hon ÄR piggare söderut än här, men det är fler som har att göra med var hon ska bo...

Liknande trådar

  1. Blir så rädd ibland
    By Nattälvan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-01, 22:02
  2. Ibland är jag rädd!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-12-09, 19:21
  3. Rädd för pyskos och rädd för smärtan....
    By BraigaMamma in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 23:47
  4. Rädd & förståndig eller rädd & feg?
    By Karolinalina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 04:33
  5. Ibland paniskt rädd...(lite långt)
    By Mamma till två flickor in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 12:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar