Nyfödda att fotografera till bok sökes!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 1998
    #1

    Nyfödda att fotografera till bok sökes!

    Jag söker föräldrar som väntar barn de närmaste månaderna och skulle tycka att det var okej eller rent av roligt att få sin bebis fotograferad till en bok om föräldraskap och barns utveckling. Boken skrivs av Malin Bergström och kommer ut 2013 på Bonnier Fakta.

    Jag ser helst att det inte är ert första barn och toppen vore om ni bor i Göteborg (som jag) men även andra håll i landet kan fungera (som Stockholm, Uppsala till exempel).

    Intresserad? Mejla mig på [email protected] så hörs vi! / Nanna Bylund
  2. 1
    Nyfödda att fotografera till bok sökes! Jag söker föräldrar som väntar barn de närmaste månaderna och skulle tycka att det var okej eller rent av roligt att få sin bebis fotograferad till en bok om föräldraskap och barns utveckling. Boken skrivs av Malin Bergström och kommer ut 2013 på Bonnier Fakta.

    Jag ser helst att det inte är ert första barn och toppen vore om ni bor i Göteborg (som jag) men även andra håll i landet kan fungera (som Stockholm, Uppsala till exempel).

    Intresserad? Mejla mig på [email protected] så hörs vi! / Nanna Bylund
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Jag ska ha bebis i juni. Är det för långt fram i tiden? Får även kolla med sambon om det skulle vara okej med honom också ifall det är aktuellt.
  4. 2
    Jag ska ha bebis i juni. Är det för långt fram i tiden? Får även kolla med sambon om det skulle vara okej med honom också ifall det är aktuellt.

Liknande trådar

  1. Nyfödda i Göteborg sökes ...
    By nannab in forum Efterlysningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-22, 12:38
  2. Bebisar att fotografera till bok sökes!
    By nannab in forum Efterlysningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-03, 17:16
  3. Grattis till de nyfödda
    By Luvi2721 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 11:26
  4. gåva till nyfödda..
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 13:05
  5. Tips till er med nyfödda
    By Galotta in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar