Fler med problem med Kungsfoto?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Fler med problem med Kungsfoto?

    Jag har lite probs med det företaget. De har skickat en påminnelse på en faktura som jag redan betalat, och jag har ingen lust att betala den igen. Har försökt nå dem via telefon OCH mail sedan i måndags men de svarar inte, vilket känns sådär lagom kul eftersom räkningen enligt utskicket ska gå till inkasso om jag inte betalar.

    På FB verkar det som om det strulat för ett par i min vänlista med Kungsfoto, är det fler som har problem med dem nu? I så fall med vad? Snart får man väl ringa Plus
    Be the change that you want to see in this world!

    Ninjapower mot bröstcancer!

    Spenatmammans blogg
  2. 1
    Fler med problem med Kungsfoto? Jag har lite probs med det företaget. De har skickat en påminnelse på en faktura som jag redan betalat, och jag har ingen lust att betala den igen. Har försökt nå dem via telefon OCH mail sedan i måndags men de svarar inte, vilket känns sådär lagom kul eftersom räkningen enligt utskicket ska gå till inkasso om jag inte betalar.

    På FB verkar det som om det strulat för ett par i min vänlista med Kungsfoto, är det fler som har problem med dem nu? I så fall med vad? Snart får man väl ringa Plus
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Jag har ingen erfarenhet av dem. Prova skicka brev du vet via snigelposten.
  4. 2
    Jag har ingen erfarenhet av dem. Prova skicka brev du vet via snigelposten.
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Men det lär väl inte ens hinna fram innan fakturan har gått till inkasso.... *sucka*
  6. 3
    Men det lär väl inte ens hinna fram innan fakturan har gått till inkasso.... *sucka*
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Nej så kan det ju vara.
  8. 4
    Nej så kan det ju vara.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Inte Kungsfoto, men jag har hört andra och om andra sådana där skolfoto-företag. Årets (förra årets) bilder var så löjligt dåliga att det var första gången jag inte köpte några.

    Det tog mig en minut att leta upp vem som är VD och vad han har för hemnummer. Kanske något att testa så här på fredag kväll?
  10. 5
    Inte Kungsfoto, men jag har hört andra och om andra sådana där skolfoto-företag. Årets (förra årets) bilder var så löjligt dåliga att det var första gången jag inte köpte några.

    Det tog mig en minut att leta upp vem som är VD och vad han har för hemnummer. Kanske något att testa så här på fredag kväll?
  11. Medlem sedan
    May 2009
    #6
    Hittar vd:n iofs men SÅ stygg tänker jag väl inte vara ändå . Men jag kanske ringer honom på jobbet i nästa vecka iofs
  12. 6
    Hittar vd:n iofs men SÅ stygg tänker jag väl inte vara ändå . Men jag kanske ringer honom på jobbet i nästa vecka iofs
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Absolut och kopplar de inte fram dig till honom så säg att du ringer från miljöförvaltningen eller skatteverket eller något annat otäckt.
  14. 7
    Absolut och kopplar de inte fram dig till honom så säg att du ringer från miljöförvaltningen eller skatteverket eller något annat otäckt.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    De där foto företagen är inte kloka, jag fick inkassokrav på foton jag returnerat... idioter!!!
  16. 8
    De där foto företagen är inte kloka, jag fick inkassokrav på foton jag returnerat... idioter!!!
  17. Medlem sedan
    Jun 2009
    #9
    Jag har samma problem som du! Jag har ringt och ringt men man kommer ju aldrig fram.. Dessutom har jag mailat dom men det hjälper ju inte heller. Jag betalade min faktura i november 3 dagar efter att jag fåt fakturan, så det är ju knappast försent heller. Har ditt ärende löst sig?
  18. 9
    Jag har samma problem som du! Jag har ringt och ringt men man kommer ju aldrig fram.. Dessutom har jag mailat dom men det hjälper ju inte heller. Jag betalade min faktura i november 3 dagar efter att jag fåt fakturan, så det är ju knappast försent heller. Har ditt ärende löst sig?
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10
    Japp! Det var samma här. Fick ringa så strök de fakturan.
  20. 10
    Japp! Det var samma här. Fick ringa så strök de fakturan.

Liknande trådar

  1. Kungsfoto ?
    By Yvonne67 in forum Skolbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-23, 20:50
  2. är det fler som har problem med...
    By eva_n m linnea&elin in forum Småbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 15:47
  3. fler än jag som har problem med
    By clay in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 17:22
  4. Fler som har problem..
    By Nike1234 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 11:20
  5. Fler än jag som har problem
    By Emiie in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar