Gratis eller billig parkering vid KS?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Gratis eller billig parkering vid KS?

    Behöver snabbt tips på gratis eller billig parkering vis Karolinska. 2 bilar behöver stå vid (så när som möjligt) förlossningen i ca en vecka. Och inte för 250 kr per dag... Evigt tacksam om någon vet!!!
  2. 1
    Gratis eller billig parkering vid KS? Behöver snabbt tips på gratis eller billig parkering vis Karolinska. 2 bilar behöver stå vid (så när som möjligt) förlossningen i ca en vecka. Och inte för 250 kr per dag... Evigt tacksam om någon vet!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Du behagar skämta...det går

    inte att stå billigt där, man ska vara glad över om man får en p-plats över huvud taget. Mitt tips är att strunta i bil. Garaget under Astrid Lindgren kostar 100 kr per dygn tror jag. Alternativt parkera ute i någon förort och ta sig in med buss eller nåt
  4. 2
    Du behagar skämta...det går inte att stå billigt där, man ska vara glad över om man får en p-plats över huvud taget. Mitt tips är att strunta i bil. Garaget under Astrid Lindgren kostar 100 kr per dygn tror jag. Alternativt parkera ute i någon förort och ta sig in med buss eller nåt
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    tack det blir jättebra! En bil får åka hem och en kan stå för 100 kr per dygn. Det blir toppen! tack för hjälpen!
  6. 3
    tack det blir jättebra! En bil får åka hem och en kan stå för 100 kr per dygn. Det blir toppen! tack för hjälpen!
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Kolla upp det för säkerhets skull

    för jag minns inte helt säkert...
  8. 4
    Kolla upp det för säkerhets skull för jag minns inte helt säkert...

Liknande trådar

  1. Billig ny eller beg dyr?
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 21:46
  2. Billig parkering i Stockholm??
    By mamma till a&a in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 15:53
  3. Dyr eller billig
    By YoCheri in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 14:41
  4. Overallstest-dyr eller billig?
    By Carro med fyra barn in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 23:29
  5. Dyr eller billig?
    By AnnA med Liljan-02 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar