vi som + efter IVF
Efter Svårt att bli gravid/IVF
  1. Medlem sedan
    Apr 2012
    #1

    vi som + efter IVF

    jag tycker vi kan stötta varandra och hjälpa varandra! Skriva med varandra om vad man har för symtom! jag + i onsdags och ska på ultraljud v.18 åh jag längtar så mycket någon mer som vill skriva av sig lite?
  2. 1
    vi som + efter IVF jag tycker vi kan stötta varandra och hjälpa varandra! Skriva med varandra om vad man har för symtom! jag + i onsdags och ska på ultraljud v.18 åh jag längtar så mycket någon mer som vill skriva av sig lite?
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Jag fick plus efter ett FET och är nu i vecka 38.
    Snart sniffar jag på en nyfödd liten pojke =)

    Jag hade gjort ett färskförsök innan, och det misslyckades, men som sagt, på första FET-försöket så lyckades det
  4. 2
    Jag fick plus efter ett FET och är nu i vecka 38.
    Snart sniffar jag på en nyfödd liten pojke =)

    Jag hade gjort ett färskförsök innan, och det misslyckades, men som sagt, på första FET-försöket så lyckades det
  5. Anonym
    #3
    Jag är också helt ny på forumet, har inte tidigare vågat gå med, men nu har jag plussat i onsdags på självaste nationaldagen Det är vårt första försök och har aldrg varit gravid tidigare, så är sjukt nervös att nått ska hända. Är i vecka 5 nu och ska tillbaka till IVF kliniken på extra ultraljud v. 8. Är som sagt sjukt nervös och kan inte tro att det är sant...
  6. 3
    Jag är också helt ny på forumet, har inte tidigare vågat gå med, men nu har jag plussat i onsdags på självaste nationaldagen Det är vårt första försök och har aldrg varit gravid tidigare, så är sjukt nervös att nått ska hända. Är i vecka 5 nu och ska tillbaka till IVF kliniken på extra ultraljud v. 8. Är som sagt sjukt nervös och kan inte tro att det är sant...
  7. Medlem sedan
    Mar 2013
    #4
    Hej! Jag är i v24 nu efter 4 misslyckade IVF och vi lyckades med ett fryst ägg. Träffade faktiskt den läkaren som satte in det sista ägget på stan igår och hon såg riktigt tårögd ut nu när det hade lyckats oron började släppa för några veckor sedan så nu kan man istället njuta av att vara gravid.
  8. 4
    Hej! Jag är i v24 nu efter 4 misslyckade IVF och vi lyckades med ett fryst ägg. Träffade faktiskt den läkaren som satte in det sista ägget på stan igår och hon såg riktigt tårögd ut nu när det hade lyckats oron började släppa för några veckor sedan så nu kan man istället njuta av att vara gravid.

Liknande trådar

  1. Gravid efter dagen-efter-piller?
    By Anonym1 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 19:25
  2. Gravid efter dagen efter piller?
    By Anonym1 in forum Abort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 18:57
  3. Blöder efter dagen efter piller
    By Undrande in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 14:46
  4. blödningar efter dagen-efter-piller
    By törnrosa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 12:18
  5. blödningar efter dagen-efter-piller
    By törnrosa in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 13:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar