Mens fråga!
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Mens fråga!

    Hej allihopa!
    Undrar om någon har samma "problem" som mig eller vet något.
    Jag fick tillbaka min mens ca en månad ef Tristan kom och min BM blev lite förvånad över detta men såg i en tidigare tråd att de är ju ganska vanligt ändå!
    saken är den att jag har mens i stort sett hela tiden känns det som!
    Kan det vara så att kroppen inte kommit in i sin vanliga rytm igen eller vad är det frågan om ?
    Någon som har det likadant eller vet?
    Kram på er!
  2. 1
    Mens fråga! Hej allihopa!
    Undrar om någon har samma "problem" som mig eller vet något.
    Jag fick tillbaka min mens ca en månad ef Tristan kom och min BM blev lite förvånad över detta men såg i en tidigare tråd att de är ju ganska vanligt ändå!
    saken är den att jag har mens i stort sett hela tiden känns det som!
    Kan det vara så att kroppen inte kommit in i sin vanliga rytm igen eller vad är det frågan om ?
    Någon som har det likadant eller vet?
    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Menar du att du blöder hela tiden? Avslaget ska upphöra ca 6-8 veckor efter förlossningen har jag hört. Om du blöder konstant så borde du kolla upp det ring antingen MVC, BVC eller BB.
  4. 2
    Menar du att du blöder hela tiden? Avslaget ska upphöra ca 6-8 veckor efter förlossningen har jag hört. Om du blöder konstant så borde du kolla upp det ring antingen MVC, BVC eller BB.
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    det är inte avslaget, det slutade ganska snabbt sen gick de några v sen efter de har jag bara haft ett par v utan mens. Men får nog ringa ändå. känns som att kroppen inte ställt in sig till de normala igen eller något jag vet inte =)
  6. 3
    det är inte avslaget, det slutade ganska snabbt sen gick de några v sen efter de har jag bara haft ett par v utan mens. Men får nog ringa ändå. känns som att kroppen inte ställt in sig till de normala igen eller något jag vet inte =)
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Ja det är ju alltid bäst att kolla upp sånt så att man slipper oroa sig. Hoppas allt är bra
  8. 4
    Ja det är ju alltid bäst att kolla upp sånt så att man slipper oroa sig. Hoppas allt är bra

Liknande trådar

  1. Mens-fråga
    By Stina2 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 15:17
  2. Fråga om mens
    By Bellan in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 12:41
  3. dum fråga om mens...?
    By saga79 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 17:53
  4. En fråga om mens
    By Anonym just nu in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 19:03
  5. Mens fråga...
    By Fergie80 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 21:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar