Envis...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Envis...

    ... är hostan. Vilken tur att jag också är det Och idag har jag i alla fall varit såpass frisk att jag haft en typ "aktiv vardag" (fast det är helg). Tvättat flera maskiner kläder, städat, svabbat alla golven, lagat mat och sånt där... så såpass "frisk" är jag. Men inte tränings-frisk... Bläääää!!!! Maten har i alla fall funkat bra resten av helgen också

    Ny vecka - nya tag - frisk. Hoppas jag
  2. 1
    Envis... ... är hostan. Vilken tur att jag också är det Och idag har jag i alla fall varit såpass frisk att jag haft en typ "aktiv vardag" (fast det är helg). Tvättat flera maskiner kläder, städat, svabbat alla golven, lagat mat och sånt där... så såpass "frisk" är jag. Men inte tränings-frisk... Bläääää!!!! Maten har i alla fall funkat bra resten av helgen också

    Ny vecka - nya tag - frisk. Hoppas jag
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Nope, ingen söm i natt heller. Satans jäkla hostelände. Det fick bli en sväng till tant doktorn idag för lite medicin... En mindre vanlig biverkning av den är illamående, och givetvis har jag fått det. Såklart *s* Nåja, hjälper den bara kan jag stå ut med illamående några dagar...

    Jag vill trääääääääna!!!
  4. 2
    Nope, ingen söm i natt heller. Satans jäkla hostelände. Det fick bli en sväng till tant doktorn idag för lite medicin... En mindre vanlig biverkning av den är illamående, och givetvis har jag fått det. Såklart *s* Nåja, hjälper den bara kan jag stå ut med illamående några dagar...

    Jag vill trääääääääna!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Krya på dig! Det är såå tråkigt när man vill med inte kan.
  6. 3
    Krya på dig! Det är såå tråkigt när man vill med inte kan.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Krya på dig.
  8. 4
    Krya på dig.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Usch så trist! Hatar själv att må illa så jag skulle nog hellre hostat... fast helst slipper man ju båda. Krya på dig!
  10. 5
    Usch så trist! Hatar själv att må illa så jag skulle nog hellre hostat... fast helst slipper man ju båda. Krya på dig!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Idag mår jag mindre illa, kanske kroppen vant sig liksom...

    Hatar också att må illa, men vet jag att de hänger ihop med hostmedicinen står jag ut. I synnerhet om den hjälper så jag snart kan träna igen
  12. 6
    Idag mår jag mindre illa, kanske kroppen vant sig liksom...

    Hatar också att må illa, men vet jag att de hänger ihop med hostmedicinen står jag ut. I synnerhet om den hjälper så jag snart kan träna igen

Liknande trådar

  1. Envis
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 16:58
  2. Är jag för envis
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 07:12
  3. Envis!
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 19:30
  4. Envis son...
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 11:09
  5. 2;an mer envis
    By vinecooler in forum Många barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar