Pratade med advokaten
Utlandsföräldrar
  1. Tja vad säger man?
    #1

    Pratade med advokaten

    Följetongen på pappan som vägrar betala underhåll i flera år samt inte har "råd" att ha sitt barn hos sig och "måste" flytta till en 2:a så barnet inte ens kan få sova över någon helg... sure...

    Pratade med advokaten och enligt henne har pappan en registrerad årsinkomst på ca en halv miljon om året hos skatteverket de senaste åren samt en fima som enligt advokaten går väldigt bra. Han som har sagt i alla år att han inte har råd...tssss....Skall bli kul att höra hans förklaring inför domstolen varför han har vägrat betala underhåll de tre sista åren. Han kan ju inte direkt övertyga en dommare (hoppas jag) att han inte haft råd att betala en endaste krona i underhåll. Farmorn som stöttat pappan att han inte har råd och beklagat sig för mig!! är ekonomiskt ansvarig på firman. Hur kan man med?
  2. 1
    Pratade med advokaten Följetongen på pappan som vägrar betala underhåll i flera år samt inte har "råd" att ha sitt barn hos sig och "måste" flytta till en 2:a så barnet inte ens kan få sova över någon helg... sure...

    Pratade med advokaten och enligt henne har pappan en registrerad årsinkomst på ca en halv miljon om året hos skatteverket de senaste åren samt en fima som enligt advokaten går väldigt bra. Han som har sagt i alla år att han inte har råd...tssss....Skall bli kul att höra hans förklaring inför domstolen varför han har vägrat betala underhåll de tre sista åren. Han kan ju inte direkt övertyga en dommare (hoppas jag) att han inte haft råd att betala en endaste krona i underhåll. Farmorn som stöttat pappan att han inte har råd och beklagat sig för mig!! är ekonomiskt ansvarig på firman. Hur kan man med?
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Vilken skitstövel, den där karln. Han borde skämmas, men det har han väl inte vett till.
  4. 2
    Vilken skitstövel, den där karln. Han borde skämmas, men det har han väl inte vett till.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Varför blir man inte förvånad? Skitstövel låter bara som förnamnet. Fy så tråkig situation för dig och ffa för din son
  6. 3
    Varför blir man inte förvånad? Skitstövel låter bara som förnamnet. Fy så tråkig situation för dig och ffa för din son
  7. Medlem sedan
    Apr 2010
    #4
    Men jösses, det blir ju bara värre och värre! Vilken idiot! Kram till dig
  8. 4
    Men jösses, det blir ju bara värre och värre! Vilken idiot! Kram till dig
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Vilken knasboll! Skall bli intressant att höra hans argument i domstolen...
  10. 5
    Vilken knasboll! Skall bli intressant att höra hans argument i domstolen...
  11. Medlem sedan
    Feb 1999
    #6
    FY ()/)=(/=
    Blir så =()/&( förbannad på deadbeat dads.
  12. 6
    FY ()/)=(/=
    Blir så =()/&( förbannad på deadbeat dads.
  13. Tja vad säger man?
    #7
    Ursäkta att jag håller på att tjata om detta. Jag kan liksom inte komma över hur man kan bete sig så illa. Hör av mig med fortsättningen till hösten när vi vet hur det går med allt. Är tacksam för ert stöd ialla fall.
  14. 7
    Ursäkta att jag håller på att tjata om detta. Jag kan liksom inte komma över hur man kan bete sig så illa. Hör av mig med fortsättningen till hösten när vi vet hur det går med allt. Är tacksam för ert stöd ialla fall.
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Du tjatar inte. Hàller tummarna att blir som det skall till hösten.
  16. 8
    Du tjatar inte. Hàller tummarna att blir som det skall till hösten.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Oj oj vilken idiot rent ut sagt. Förstår inte hur hans mamma kan tycka att det är ok.

    Hoppas det går bra.
  18. 9
    Oj oj vilken idiot rent ut sagt. Förstår inte hur hans mamma kan tycka att det är ok.

    Hoppas det går bra.
  19. Medlem sedan
    May 2000
    #10
    Vilket praktpucko! Som sagt, det blir ju intressant att se hur han förklarar det här i domstolen, men ack så sorgligt för barnet...
  20. 10
    Vilket praktpucko! Som sagt, det blir ju intressant att se hur han förklarar det här i domstolen, men ack så sorgligt för barnet...
  21. Medlem sedan
    Jul 2004
    #11
    Kram till dig och spark på pappan (och svid i plånboken kan man hoppas!).
  22. 11
    Kram till dig och spark på pappan (och svid i plånboken kan man hoppas!).
  23. Medlem sedan
    Feb 2011
    #12
    Suuuuck säger man! Heja dig och advokaten!
  24. 12
    Suuuuck säger man! Heja dig och advokaten!
  25. Medlem sedan
    Nov 2006
    #13
    Jag blir så trött och ledsen bara av att läsa om eländet och kan inte ens föreställa mig hur tufft det måste vara för dig och barnet. Vilken gris!
  26. 13
    Jag blir så trött och ledsen bara av att läsa om eländet och kan inte ens föreställa mig hur tufft det måste vara för dig och barnet. Vilken gris!
  27. Medlem sedan
    Oct 2002
    #14
    Usch vilken Godmorgon! Här med. Dito!stil, eller snarare brist på sådan. Hoppas att det ekonomiska får en för dig bra lösning med hjälp av advokaten. Det emotionella kanske är väl så jobbigt och svårare att lösa... Kram!
  28. 14
    Usch vilken Godmorgon! Här med. Dito!stil, eller snarare brist på sådan. Hoppas att det ekonomiska får en för dig bra lösning med hjälp av advokaten. Det emotionella kanske är väl så jobbigt och svårare att lösa... Kram!
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15
    Vet inte vad som hände med mitt inlägg, något gammalt inlägg kopierades på nåt sätt in mitt i. "Usch vilken stil eller snarare brist..." skulle det börjat med.
  30. 15
    Vet inte vad som hände med mitt inlägg, något gammalt inlägg kopierades på nåt sätt in mitt i. "Usch vilken stil eller snarare brist..." skulle det börjat med.
  31. Medlem sedan
    Jun 2002
    #16
    Fy vad trist.
  32. 16
    Fy vad trist.
  33. Medlem sedan
    Mar 2003
    #17
    Fy sjutton vilken självisk typ. Hoppas det reder ut sig för allas skull främst sonen.
  34. 17
    Fy sjutton vilken självisk typ. Hoppas det reder ut sig för allas skull främst sonen.

Liknande trådar

  1. Pratade med Mvc...............
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 12:19
  2. Var hos advokaten idag
    By H m 3 in forum Känsliga snack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 08:52
  3. Gick bra hos advokaten idag.
    By gnutten in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 23:09
  4. Pratade just m fk...
    By Trigger in forum _0505 Majbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 07:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar