annons
annons
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    nov 1998
    Och den där tråksmileyn säger ju inte alls samma sak som den fina gröna vi hade förut...
  2. 21
    Och den där tråksmileyn säger ju inte alls samma sak som den fina gröna vi hade förut...
  3. xaramia är inte uppkopplad
    Ja jag tror helt klart på att fokusera positivt
    Att jag sen skulle bli rik,smalare eller nåt av bara affirmationer ??? njaaae,det krävs nog en del annat med

Men jag gillar helt klart att sätta mål,våga hoppas,kämpa som f-n och sakta sakta ändra riktning i livet,i mitt fall ändra en hel jäkla skuta som kunnat störta rakt i fördärvet faktiskt.
  4. 22
    Ja jag tror helt klart på att fokusera positivt
    Att jag sen skulle bli rik,smalare eller nåt av bara affirmationer ??? njaaae,det krävs nog en del annat med

Men jag gillar helt klart att sätta mål,våga hoppas,kämpa som f-n och sakta sakta ändra riktning i livet,i mitt fall ändra en hel jäkla skuta som kunnat störta rakt i fördärvet faktiskt.
  5. Medlem sedan
    okt 2007
    Näh vad är det med dem? Det var bättre förr.
  6. 23
    Näh vad är det med dem? Det var bättre förr.
  7. Medlem sedan
    nov 1998
    Ja, det var det. "Det var bättre förr. Det har det alltid varit" för att citera en av mina bästa grannar
  8. 24
    Ja, det var det. "Det var bättre förr. Det har det alltid varit" för att citera en av mina bästa grannar
  9. Medlem sedan
    nov 1998
    Jamen lite så. Jag tänker att det liksom är lite som att programera om hjärnan, att byta tankespår, och både fokusera rätt och bryta negativa tankemönster.

Jag tror att affirmationer är fel ord egentligen, det var nog inte det jag menade.
  10. 25
    Jamen lite så. Jag tänker att det liksom är lite som att programera om hjärnan, att byta tankespår, och både fokusera rätt och bryta negativa tankemönster.

Jag tror att affirmationer är fel ord egentligen, det var nog inte det jag menade.
  11. Lin-nea är inte uppkopplad
    Jo jag tror det funkar på vissa områden, som tex tänka att man är snygg eller tänka att man verkligen ska klara något.

Men man blir ju inte rikare om man tänker att man ska bli det
  12. 26
    Jo jag tror det funkar på vissa områden, som tex tänka att man är snygg eller tänka att man verkligen ska klara något.

Men man blir ju inte rikare om man tänker att man ska bli det
  13. Medlem sedan
    maj 2009
    Det kan nog hjälpa ibland. Jag använde såna för att sluta röka. Elller nåt liknande, det var lite som jag själv hittade på jag följde ingen metod
  14. 27
    Det kan nog hjälpa ibland. Jag använde såna för att sluta röka. Elller nåt liknande, det var lite som jag själv hittade på jag följde ingen metod
  15. SandraB är inte uppkopplad
    Hur menar du nu? Om man tror att man SKA tappa 15 kilo så gör man det eller om man tror (intalar sig själv) att man HAR tappat 15 kilo så gör man det?
  16. 28
    Hur menar du nu? Om man tror att man SKA tappa 15 kilo så gör man det eller om man tror (intalar sig själv) att man HAR tappat 15 kilo så gör man det?
  17. Medlem sedan
    nov 2004
    jag tror på positivt tänkande. den som är positivt inställd till det mesta eller allt har mer tur eller får mer som hen vill.
    har en gammal bekant som jag inte umgåtts med på många år som var negativt inställd till det mesta. hon drabbades av mycket negativa saker som dålig hälsa och annat negativt.
  18. 29
    jag tror på positivt tänkande. den som är positivt inställd till det mesta eller allt har mer tur eller får mer som hen vill.
    har en gammal bekant som jag inte umgåtts med på många år som var negativt inställd till det mesta. hon drabbades av mycket negativa saker som dålig hälsa och annat negativt.
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande trådar

1. OT*, eller vad det heter...
    By Resan in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-20, 09:00
  2. Tom kah kai? Eller vad det nu heter...
    By Victo in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 12:22
  3. vad heter det? år eller åk?
    By Madeléne S in forum Barn som yrke
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-24, 14:08
  4. Efter affirmationer och annat!
    By caet in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 14:22
  5. PDF eller vad det heter när
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 13:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar