annons
annons
Försökt i över 12 mån
  1. Medlem sedan
    okt 2003

aww , tack så hemskt mycket

vissa dagar behöver man verkligen kramar...dina värmde massor
    Stolt mamma till
    Moa född 040624
    Anton född 070720 *pergobebis*

Läs min blogg här

2. 11
    aww , tack så hemskt mycket vissa dagar behöver man verkligen kramar...dina värmde massor
  3. Medlem sedan
    feb 2012
    Jaha okej! Jag fick göra ett VUL på 12 dagen med pergo sist, där såg dom att två ägg växt på sig jättebra på bara en tablett och de dagarna som gått. Jag har ingen aning om hur man vet att det verkligen släpper då. Frågade dr, och han sa att jag skulle titta på sekretet och med clearblue ÄLtest. Den första månaden fick jag ju uppenbarligen ÄL, men framöver vet jag ju inte eftersom jag bara "behövde" gå på VUL efter första användningen av pergo.
  4. 12
    Jaha okej! Jag fick göra ett VUL på 12 dagen med pergo sist, där såg dom att två ägg växt på sig jättebra på bara en tablett och de dagarna som gått. Jag har ingen aning om hur man vet att det verkligen släpper då. Frågade dr, och han sa att jag skulle titta på sekretet och med clearblue ÄLtest. Den första månaden fick jag ju uppenbarligen ÄL, men framöver vet jag ju inte eftersom jag bara "behövde" gå på VUL efter första användningen av pergo.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar