annons
annons
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    dec 2005
    jag har precis skickat iväg femåringen med mina föräldrar till landet och vi andra åker dit imorgon så hon ska få mysa lite själv med sin momor och morfar en dag.

Sen har jag slöat i en halvtimme och nu ska jag plugga fast egentligen skulle jag vilja sy.

Så ikväll blir det nog lite sömnad och sen ska jag försöka träna eller promenera en sväng. Jag är lite osäker på om jag är helt i form för att träna så jag försöker promenera en ordentlig sträcka varje dag. Igår gick jag till syjuntan och hem sen och det var närmare 5 km dit.
  2. 11
    jag har precis skickat iväg femåringen med mina föräldrar till landet och vi andra åker dit imorgon så hon ska få mysa lite själv med sin momor och morfar en dag.

Sen har jag slöat i en halvtimme och nu ska jag plugga fast egentligen skulle jag vilja sy.

Så ikväll blir det nog lite sömnad och sen ska jag försöka träna eller promenera en sväng. Jag är lite osäker på om jag är helt i form för att träna så jag försöker promenera en ordentlig sträcka varje dag. Igår gick jag till syjuntan och hem sen och det var närmare 5 km dit.
  3. Medlem sedan
    jun 2003
    Har varit på utvecklingssamtal på dagis med Calle,handlat lite.
    Nu hemma ,mannen hos doktorn pga högt socker.

Snart 15-årige sonen hemma och ska göra Operation dagsverke idag,några saker inplanerade,matlagning(egen ärtsoppa och pannkaka),dammsuga,hämta Calle på dagis.Sen fick han även passa 9-årige sonen som är hemma sjuk idag (ont i magen ) .

Jag ska iväg till skolan en stund snart...roligare än så blir det nog inte idag
  4. 12
    Har varit på utvecklingssamtal på dagis med Calle,handlat lite.
    Nu hemma ,mannen hos doktorn pga högt socker.

Snart 15-årige sonen hemma och ska göra Operation dagsverke idag,några saker inplanerade,matlagning(egen ärtsoppa och pannkaka),dammsuga,hämta Calle på dagis.Sen fick han även passa 9-årige sonen som är hemma sjuk idag (ont i magen ) .

Jag ska iväg till skolan en stund snart...roligare än så blir det nog inte idag
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

1. Godmorgon, vad gör ni idag?
    By monka in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-08-21, 19:38
  2. Godmorgon, hur mår ni idag?
    By Sanna m. M & L in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 12:07
  3. Godmorgon på er! Idag tog jag en sov-
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 11:01
  4. Godmorgon! Idag kam man se
    By mallaco in forum _03 Vårbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 17:13
  5. godmorgon, idag
    By Lineaa in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 09:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar