Har inte naturister flytningar?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Har inte naturister flytningar?

    Det är ändå ganska normalt för kvinnor att ha en del flytningar. Hur gör naturister då? Eller vid mens för den delen? Att åtminstone ha trosor vore ju en stor fördel tänker jag, eller?
  2. 1
    Har inte naturister flytningar? Det är ändå ganska normalt för kvinnor att ha en del flytningar. Hur gör naturister då? Eller vid mens för den delen? Att åtminstone ha trosor vore ju en stor fördel tänker jag, eller?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Tampong?

    Det räcker kanske? Du får väl testa vid tillfälle!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Tampong? Det räcker kanske? Du får väl testa vid tillfälle!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Tja, de flesta naturister är ju vanliga svenssons en stor del av dagen. Det är nog få som liksom går nakna 24/7...
  6. 3
    Tja, de flesta naturister är ju vanliga svenssons en stor del av dagen. Det är nog få som liksom går nakna 24/7...
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    jo, men jag tänkte just på när de är nakna. Oftast vill de väl ändå vara nakna hemma och hur gör de för att skydda möbler?
  8. 4
    jo, men jag tänkte just på när de är nakna. Oftast vill de väl ändå vara nakna hemma och hur gör de för att skydda möbler?
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Tampong kan vara bra och menskopp också men det kan ju läcka ändå. Jag tittar på Outsiders och undrar hur de skyddar sina möbler och om det inte känns obekvämt med flytningar när man är naken tillsammans med andra?
  10. 5
    Tampong kan vara bra och menskopp också men det kan ju läcka ändå. Jag tittar på Outsiders och undrar hur de skyddar sina möbler och om det inte känns obekvämt med flytningar när man är naken tillsammans med andra?
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Eftersom de inte går nakna hela tiden så tror jag inte det är nån stor grej för dem att t ex bära trodor vid mens...
  12. 6
    Eftersom de inte går nakna hela tiden så tror jag inte det är nån stor grej för dem att t ex bära trodor vid mens...
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7
    Sitter på en handuk ?
    Kanske är onormal men jag har aldrig haft problem med detta, men jag skulle väl inte känna mig helt bekväm med att sitta i fotöljen hemma hos naturist janne med famil om jag visste att de satt där nakna kvällarna igeneom...
  14. 7
    Sitter på en handuk ?
    Kanske är onormal men jag har aldrig haft problem med detta, men jag skulle väl inte känna mig helt bekväm med att sitta i fotöljen hemma hos naturist janne med famil om jag visste att de satt där nakna kvällarna igeneom...
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    De har nog menskopp.
  16. 8
    De har nog menskopp.
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    jag funderar mest på om de inte fryser ihjäl

    jag skulle kunna tänka mig att vara nudist om det var nudistväder oftare än en vecka åt gången. Att gå runt naken och frysa känns ju bara helt fel.

    Klart de har kläder på sig ibland, jag tror inte de går runt och droppar mensblod
  18. 9
    jag funderar mest på om de inte fryser ihjäl

    jag skulle kunna tänka mig att vara nudist om det var nudistväder oftare än en vecka åt gången. Att gå runt naken och frysa känns ju bara helt fel.

    Klart de har kläder på sig ibland, jag tror inte de går runt och droppar mensblod
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10
    man kan ju bara först genomsöka möblerna efter flatlöss...

    Äh jag tror liksom att folk gör äckligare saker hemma än att sitta naken i soffan
  20. 10
    man kan ju bara först genomsöka möblerna efter flatlöss...

    Äh jag tror liksom att folk gör äckligare saker hemma än att sitta naken i soffan
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    törs man äta vid andra människor köksbord? Jag har nog sett på film vad man gör där...
  22. 11
    törs man äta vid andra människor köksbord? Jag har nog sett på film vad man gör där...
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #12
    jag skulle vara tveksam
  24. 12
    jag skulle vara tveksam
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13

    Misstänker att de har mindre flyningar

    generellt.. Det ska ju vara nyttigt att lufta så...
    Vid mens lär väl tampong funka men personligen återgick jag nog till att bära kläder den perioden
    Bara måste...... allt....
  26. 13
    Misstänker att de har mindre flyningar generellt.. Det ska ju vara nyttigt att lufta så...
    Vid mens lär väl tampong funka men personligen återgick jag nog till att bära kläder den perioden
  27. Medlem sedan
    Dec 2005
    #14
    tänker du liksom jag på filmen tillsammans?

    det måste ju vara ett av de roligaste filmögonblicken
  28. 14
    tänker du liksom jag på filmen tillsammans?

    det måste ju vara ett av de roligaste filmögonblicken
  29. Liz*
    #15
    De brukar sitta på handdukar. *sett på teve*
  30. 15
    De brukar sitta på handdukar. *sett på teve*
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar