Hur firar ni midsommar?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Hur firar ni midsommar?

    Fick inspiration från flera andra trådar när jag nyss gjorde en sökning på midsommar i forumet. Vore kul att veta hur ni firar midsommar 2012 och tidigare år.

    Hur viktigt är det för er med traditioner vid midsommar? Gör ni samma varje år?

    Var firar ni midsommar och med vilka?

    Är det viktigt för dig att dansa kring midsommarstången?

    Vilken är bästa midsommarmaträtten?



    Stina
    * Redax på Allt för föräldrar *
  2. 1
    Hur firar ni midsommar? Fick inspiration från flera andra trådar när jag nyss gjorde en sökning på midsommar i forumet. Vore kul att veta hur ni firar midsommar 2012 och tidigare år.

    Hur viktigt är det för er med traditioner vid midsommar? Gör ni samma varje år?

    Var firar ni midsommar och med vilka?

    Är det viktigt för dig att dansa kring midsommarstången?

    Vilken är bästa midsommarmaträtten?



    Stina
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Jag är mycket för traditioner, jag är 36 år och har firat midsommar på Öland i 33 år. :-) Och det har jag fört vidare till min "egna" familj nu. Vi har husvagn som vi ställer brevid mina föräldrars, och fler brukar ansluta. Dans kring midsommarstång gör vi alltid, oavsett väder.

    Bästa midsommarrätten - sill o potatis givetvis, vi brukar även ha tunnbrödsrullar med lax eller skaldjur i. Och så jordgubbar och grädde.
  4. 2
    Jag är mycket för traditioner, jag är 36 år och har firat midsommar på Öland i 33 år. :-) Och det har jag fört vidare till min "egna" familj nu. Vi har husvagn som vi ställer brevid mina föräldrars, och fler brukar ansluta. Dans kring midsommarstång gör vi alltid, oavsett väder.

    Bästa midsommarrätten - sill o potatis givetvis, vi brukar även ha tunnbrödsrullar med lax eller skaldjur i. Och så jordgubbar och grädde.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar