Belek, Kemer eller Alanya?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Belek, Kemer eller Alanya?

    Om man åker med en "nästan-3-åring"? Inte för lång transfer(1 timme är lagom).

    Kemer verkar supermysigt, det har EllaNora berättat
  2. 1
    Belek, Kemer eller Alanya? Om man åker med en "nästan-3-åring"? Inte för lång transfer(1 timme är lagom).

    Kemer verkar supermysigt, det har EllaNora berättat
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Då går ju Alanya bort, när vi var där var det nästan 3 timmars transfer om jag inte minns fel. Annars var det jättefint där!
  4. 2
    Då går ju Alanya bort, när vi var där var det nästan 3 timmars transfer om jag inte minns fel. Annars var det jättefint där!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Jag var där -88 så det ser förmodligen inte likadant ut nu Ja, 3 timmar är för långt tror jag...
  6. 3
    Jag var där -88 så det ser förmodligen inte likadant ut nu Ja, 3 timmar är för långt tror jag...
  7. Misell
    #4
    Ja, vi bodde ca 2 mil från Alanya mot flygplatsen till och jag tror att det var 1 ½-2 timmars transfer eller nåt sånt. Bussen körde saaakta också. Tror att den höll en maxfart på 70 km/h så det var en rätt dryg transfer. Kemer ligger nog närmast flygplatsen i Antalya tror jag. Belek vet jag inte riktigt, men kolla på en karta.
  8. 4
    Ja, vi bodde ca 2 mil från Alanya mot flygplatsen till och jag tror att det var 1 ½-2 timmars transfer eller nåt sånt. Bussen körde saaakta också. Tror att den höll en maxfart på 70 km/h så det var en rätt dryg transfer. Kemer ligger nog närmast flygplatsen i Antalya tror jag. Belek vet jag inte riktigt, men kolla på en karta.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    När skall ni åka? Jag hade inte åkt dit med en liten i juni, juli, augusti för det är inte ovanligt att det blir närmare 40 grader varmt i Turkiet då. Vi var där i juli och kombinationen matförgiftning och 40 graders värme var verkligen inte en höjdare.
  10. 5
    När skall ni åka? Jag hade inte åkt dit med en liten i juni, juli, augusti för det är inte ovanligt att det blir närmare 40 grader varmt i Turkiet då. Vi var där i juli och kombinationen matförgiftning och 40 graders värme var verkligen inte en höjdare.
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6
    Vad är höjdare i kombo med matförgiftning? ;-)

    Vi var i Turkiet för 2 år sen, i början av september (samma som Cherinne ska åka) och det var 30-33 grader. Helt prefekt!
  12. 6
    Vad är höjdare i kombo med matförgiftning? ;-)

    Vi var i Turkiet för 2 år sen, i början av september (samma som Cherinne ska åka) och det var 30-33 grader. Helt prefekt!
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7
    Får göra det Tack!
  14. 7
    Får göra det Tack!
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Usch, låter inget trevligt alls. Vi kommer åka runt 15 september, då är det helt ok temperatur
  16. 8
    Usch, låter inget trevligt alls. Vi kommer åka runt 15 september, då är det helt ok temperatur
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    Kemer är perfekt. Nära flygplatsen, liten fin stad, fin sandstrand och ja, alldeles lagom med ett litet barn. Har inte varit på de andra orterna, men Kemer är bra!
  18. 9
    Kemer är perfekt. Nära flygplatsen, liten fin stad, fin sandstrand och ja, alldeles lagom med ett litet barn. Har inte varit på de andra orterna, men Kemer är bra!
  19. Medlem sedan
    Jan 2002
    #10
    Låter perfekt! Tack för ditt svar.
  20. 10
    Låter perfekt! Tack för ditt svar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar