Nu har jag testat den matiga smoothien= Supergod! Glömde köpa apelsin så det var -apelsin. Men hjälp vad mycket kalorier det blev! 479 blev det. Men det är väl meningen att man äter den här istället för lunch t.ex.? Då är det väl ok, antar jag
sisla Nu har jag testat den matiga smoothien= Supergod! Glömde köpa apelsin så det var -apelsin. Men hjälp vad mycket kalorier det blev! 479 blev det. Men det är väl meningen att man äter den här istället för lunch t.ex.? Då är det väl ok, antar jag
Ja avokado är ju väldigt energirikt. Även med en halv avokado så blir det väldigt fluffig och krämig, så om du vill snåla med kalorierna kan du ju göra så nästa gång. Och ja, jag dricker den som lunch
Kul att du testade!
2
Ja avokado är ju väldigt energirikt. Även med en halv avokado så blir det väldigt fluffig och krämig, så om du vill snåla med kalorierna kan du ju göra så nästa gång. Och ja, jag dricker den som lunch
Kul att du testade!
Ja, hur som helst var det väldigt gott!! Tack för tipset. Får testa den andra smoothien också snart.
3
Ja, hur som helst var det väldigt gott!! Tack för tipset. Får testa den andra smoothien också snart.
Kära besökare.
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.