annons
annons
Resa & semester
  1. Medlem sedan
    jul 2007

Kreta

Hej,
    funderar på att åka till Kreta första veckan i oktober. Är det varmt så man kan bada där då tror ni ?
  2. 1
    Kreta Hej,
    funderar på att åka till Kreta första veckan i oktober. Är det varmt så man kan bada där då tror ni ?
  3. Medlem sedan
    aug 2006
    Ja det tror jag... Jag har varit i Turkiet så sent och då var det 35 grader samt 30 i vattnet.
  4. 2
    Ja det tror jag... Jag har varit i Turkiet så sent och då var det 35 grader samt 30 i vattnet.
  5. Medlem sedan
    jan 2003
    Vi var på Kreta i mitten av oktober en gång. Det gick absolut att bada, men jag tyckte att det var lite för kallt. Temperaturen i luften låg kring 20 grader, och ibland la vi en handduk över oss där vi låg vid poolen. Men vi låg alltså vid poolen, och på stranden.
  6. 3
    Vi var på Kreta i mitten av oktober en gång. Det gick absolut att bada, men jag tyckte att det var lite för kallt. Temperaturen i luften låg kring 20 grader, och ibland la vi en handduk över oss där vi låg vid poolen. Men vi låg alltså vid poolen, och på stranden.
  7. Medlem sedan
    dec 2001
    Temp brukar ligga runt 20-25gr och man kan också räkna med en del regn om man har otur. Cypern är ett säkrare kort i Oktober.
  8. 4
    Temp brukar ligga runt 20-25gr och man kan också räkna med en del regn om man har otur. Cypern är ett säkrare kort i Oktober.
  9. Medlem sedan
    aug 2006
    Största risken är nog att det kan regna en del om ni har otur.
  10. 5
    Största risken är nog att det kan regna en del om ni har otur.
  11. Medlem sedan
    jul 2007

Tack för svar, Vi kom hem igår

och har haft en jätte bra vecka på Kreta med ca 30 grader och sol hela veckan.
    Även havet var sådär jätte skönt att bada i )
  12. 6
    Tack för svar, Vi kom hem igår och har haft en jätte bra vecka på Kreta med ca 30 grader och sol hela veckan.
    Även havet var sådär jätte skönt att bada i )
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar