Skrivet: 2012-09-01, 00:10
omöjlig längtan
Hej! Efter tre underbara flickor är vi färdiga med produktionen var det tänkt...Jag är nu 38 och min man är 45 och han vill under inga omständigheter bli pappa igen och jag håller ju med honom.. i teorin. Men nu sitter jag här med en enorm längtan efter en sista bebis innan jag blir för gammal! Denna längtan upptar all min vakna tid och även mina drömmar. Jag vill så gärna få vara gravid,föda och amma en sista gång samt följa ännu ett barn i alla underbara utvecklingsfaser.Jag hatar att svälja det hemska p-pillret varje morgon och jag ber om ett under som tar bort deras verkan...Funderar till och med på att "glömma" en karta ( hemskt, jag vet!) Nån mer som känner så här? Jag vill vill vill ha en bebis men han vill absolut inte ! Hur hanterar man en önskan som man vet är omöjlig? Minsta flickan är 3 år och är helt omöjlig iband men jag dyrkar marken hon går på![]()

Kanske är det så att alla drömmar inte kan slå in och att man då får fokusera på det man faktiskt har , jag tror att jag måste börja tänka så nu för jag är rädd att min man skulle reagera som din , han vill verkligen inte har fler, tycker att livet är slut då och att han är för gammal...skönt ändå att kärleken mellan er höll å stor kram tillbaka!