trinny och Susanna stylar sverige
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    trinny och Susanna stylar sverige

    Jag fastnade lite framför Trinny och Susanna och jag känner att idag skulle jag verkligen behöva nån som berömde min rumpa eller figur. ett program som jag kanske skulle kunna vara med i bara för en egoboost.

    Ja ibland känner man sig inte så himla toppensnoppensnygg direkt.



    Numera känns det som om de flesta dagar är fuldagar tyvärr, men jag kanske kan piffa till mig lite på fredag.

    Ja och lite frågor till auditoriet:
    1. Har du en fin eller fuldag idag?
    2. Skulle du kunna vara med i Trinny och Susannah stylar Sverige?



  2. 1
    trinny och Susanna stylar sverige Jag fastnade lite framför Trinny och Susanna och jag känner att idag skulle jag verkligen behöva nån som berömde min rumpa eller figur. ett program som jag kanske skulle kunna vara med i bara för en egoboost.

    Ja ibland känner man sig inte så himla toppensnoppensnygg direkt.



    Numera känns det som om de flesta dagar är fuldagar tyvärr, men jag kanske kan piffa till mig lite på fredag.

    Ja och lite frågor till auditoriet:
    1. Har du en fin eller fuldag idag?
    2. Skulle du kunna vara med i Trinny och Susannah stylar Sverige?
  3. Singelmorsan
    #2
    Klädmässigt så var det en fuldag, men jag är rätt fin i håret.
  4. 2
    Klädmässigt så var det en fuldag, men jag är rätt fin i håret.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Ja men då var du iaf snygg nånstans
  6. 3
    Ja men då var du iaf snygg nånstans
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    En ganska intetsägande dag. Och jag är inte så intresserad av att ha tanter som klämmer mig på brösten ...
  8. 4
    En ganska intetsägande dag. Och jag är inte så intresserad av att ha tanter som klämmer mig på brösten ...
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Inte ens om de samtidigt bara: you got really great tits?
  10. 5
    Inte ens om de samtidigt bara: you got really great tits?
  11. jagbarajag
    #6
    1, Fuldag med ett par blå velourbyxor och en lite sutsig blå och vitrandig stickad tröja (som iof är ganska snygg om den är tvättad och man har tvättat/kammat håret)

    2, Ja, det har ju varit skoj! Men jag hade inte velat gå catwalk sen och visa upp mig för publik...hua
  12. 6
    1, Fuldag med ett par blå velourbyxor och en lite sutsig blå och vitrandig stickad tröja (som iof är ganska snygg om den är tvättad och man har tvättat/kammat håret)

    2, Ja, det har ju varit skoj! Men jag hade inte velat gå catwalk sen och visa upp mig för publik...hua
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Näää tack. De är fruktansvärt bröstfixerade. O de stylar folk i korvskinn.

    Men nån annan skulle behöva hjälpa mig. Min syster skickade en länk till nån modeskapare och tillägget: Du har snygg kropp, fixa så det syns...
  14. 7
    Näää tack. De är fruktansvärt bröstfixerade. O de stylar folk i korvskinn.

    Men nån annan skulle behöva hjälpa mig. Min syster skickade en länk till nån modeskapare och tillägget: Du har snygg kropp, fixa så det syns...
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Aha, det är så jag ska göra då

    Fast jag kanske får tillbaka, du s ut som skit, undvik figurnära. Och skaffa en midja
  16. 8
    Aha, det är så jag ska göra då

    Fast jag kanske får tillbaka, du s ut som skit, undvik figurnära. Och skaffa en midja
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    Just ja de måste man, jag som inte ens kan gå i högklackat... Eller jag har aldrig provat så det vet jag ju inte

    Du hade bra mycket snyggare kläder än mig. Jag hade blå regnbyxor som är spräckta i fram så man får lite vaginavädring och en svart skaljacka och till det violblommig blålila mössa och hemstickade blå vantar. Snygg var ordet. Men man får fin hy av att vara ute hela dagarna.
  18. 9
    Just ja de måste man, jag som inte ens kan gå i högklackat... Eller jag har aldrig provat så det vet jag ju inte

    Du hade bra mycket snyggare kläder än mig. Jag hade blå regnbyxor som är spräckta i fram så man får lite vaginavädring och en svart skaljacka och till det violblommig blålila mössa och hemstickade blå vantar. Snygg var ordet. Men man får fin hy av att vara ute hela dagarna.
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    he he jag tror nog du är...

    jättesnygg oavsett downdag eller inte

    Jag jag skulle inte platsa med dom brudarna, jag är ett obotligt fall
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    he he jag tror nog du är... jättesnygg oavsett downdag eller inte

    Jag jag skulle inte platsa med dom brudarna, jag är ett obotligt fall
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Haha, nä jag är ingen snygging som du fått för dig. Till skillnad från dig liknar jag ingen känd hollywoodskådis. Och nu när jag är rätt energilös tappar jag den dör utstrålningen och glimten i ögonen som man levde på.

    Det var en man med idag så du kan nog bli haffad på stan där i Småland nån dag.
  22. 11
    Haha, nä jag är ingen snygging som du fått för dig. Till skillnad från dig liknar jag ingen känd hollywoodskådis. Och nu när jag är rätt energilös tappar jag den dör utstrålningen och glimten i ögonen som man levde på.

    Det var en man med idag så du kan nog bli haffad på stan där i Småland nån dag.
  23. Singelmorsan
    #12
    Jackan är helt OK, så det såg nog rätt bra ut när jag visade mig bland folk. Att jag var en luffare under tar vi ingen hänsyn till.

    Jag tycker det skulle vara kul att vara med i deras program, fast jag vill inte vara på tv. Alltså, det jag menar är att det skulle vara kul att bli stylad och få lite nya idéer på hur man kan klä sig, men kameran skrämmer mig.
  24. 12
    Jackan är helt OK, så det såg nog rätt bra ut när jag visade mig bland folk. Att jag var en luffare under tar vi ingen hänsyn till.

    Jag tycker det skulle vara kul att vara med i deras program, fast jag vill inte vara på tv. Alltså, det jag menar är att det skulle vara kul att bli stylad och få lite nya idéer på hur man kan klä sig, men kameran skrämmer mig.
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13
    1. En findag. Jag har nästan bara sådana (tycker jag själv i alla fall )
    2. Neeej, de stajlar för det mesta jättefult och tantigt! Så vill jag inte se ut.
  26. 13
    1. En findag. Jag har nästan bara sådana (tycker jag själv i alla fall )
    2. Neeej, de stajlar för det mesta jättefult och tantigt! Så vill jag inte se ut.
  27. Medlem sedan
    Dec 2005
    #14
    Inte ens om de berömmer din rumpa?

    Jag tror jag skulele beöva lite tantkläder för jag kan ju inte klä mig lika som jag gjorde. Tonåren hela livet
  28. 14
    Inte ens om de berömmer din rumpa?

    Jag tror jag skulele beöva lite tantkläder för jag kan ju inte klä mig lika som jag gjorde. Tonåren hela livet
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Jo men jag har sett dig i en...

    reklam, det måste vara så du ser ut, det är så jag har målat upp dig i mitt inre i alla fall, (fn det lät creepy) men det är så jag föreställt mig då

    Ja hemska tanke om de drog med mig.....brrrrrr, nej tack, så skoj ska vi inte ha
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Jo men jag har sett dig i en... reklam, det måste vara så du ser ut, det är så jag har målat upp dig i mitt inre i alla fall, (fn det lät creepy) men det är så jag föreställt mig då

    Ja hemska tanke om de drog med mig.....brrrrrr, nej tack, så skoj ska vi inte ha
  31. Medlem sedan
    Jul 2003
    #16
    Njae, jag har inte mycket att berömma på den fronten Det finns ju mellanting mellan tonår och tant juh!
  32. 16
    Njae, jag har inte mycket att berömma på den fronten Det finns ju mellanting mellan tonår och tant juh!
  33. Medlem sedan
    Dec 2005
    #17
    Reklam? Måste vara för nåt riktigt tråkigt som disktrasor eller toarengöring
  34. 17
    Reklam? Måste vara för nåt riktigt tråkigt som disktrasor eller toarengöring
  35. Medlem sedan
    Dec 2005
    #18
    Jepp

    Fast jagär fast i jeans och träningsoverall. Kanske får skaffa mig ett fancy kostymjobb
  36. 18
    Jepp

    Fast jagär fast i jeans och träningsoverall. Kanske får skaffa mig ett fancy kostymjobb
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    Nää den hade med...

    Citat Ursprungligen postat av Lin-nea Visa inlägg
    Reklam? Måste vara för nåt riktigt tråkigt som disktrasor eller toarengöring
    spel att göra.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  38. 19
    Nää den hade med...
    Citat Ursprungligen postat av Lin-nea Visa inlägg
    Reklam? Måste vara för nåt riktigt tråkigt som disktrasor eller toarengöring
    spel att göra.
  39. Medlem sedan
    Jul 2003
    #20
    Jag har ett sådant och tycker att kavajdagarna är de trååååkigaste dagarna.
  40. 20
    Jag har ett sådant och tycker att kavajdagarna är de trååååkigaste dagarna.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar