trinny och Susanna stylar sverige - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #21
    Just kavaj är ett plagg som inte passar på mig

    Breda axlar, små tuttar och ingen midja... Alltså helt fel
  2. 21
    Just kavaj är ett plagg som inte passar på mig

    Breda axlar, små tuttar och ingen midja... Alltså helt fel
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #22
    Åh, jag gillar dem. De hittar så rätt och de är lite lagom roliga så där. Snälla men raka och ja, bra. Som Arga snickaren fast på annat sätt.

    1. Har du en fin eller fuldag idag?
    Hyfsat bra

    2. Skulle du kunna vara med i Trinny och Susannah stylar Sverige?
    Ja, kanske
  4. 22
    Åh, jag gillar dem. De hittar så rätt och de är lite lagom roliga så där. Snälla men raka och ja, bra. Som Arga snickaren fast på annat sätt.

    1. Har du en fin eller fuldag idag?
    Hyfsat bra

    2. Skulle du kunna vara med i Trinny och Susannah stylar Sverige?
    Ja, kanske
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #23
    Hade de mött mig idag hade de nog stoppat mig. Jag har grå mjukisbyxor, vinröd ribbstickad långärmad tröja och en tunn grå tröja över. Håret i enkel tofs och inget smink. Ja hemska tanke, jag kan både gå på sta'n och till jobbet sådär...

    Jag skulle nog tyckt det vore kul att vara med, men att det kanske vore "orättvist" För i de flesta fall tycker jag att jag redan HAR min egen "stil" som funkar på mig eftersom jag gillar den och trivs i den. Nån gång ibland kan man få sunka sig utan att anses behöva en makeover
  6. 23
    Hade de mött mig idag hade de nog stoppat mig. Jag har grå mjukisbyxor, vinröd ribbstickad långärmad tröja och en tunn grå tröja över. Håret i enkel tofs och inget smink. Ja hemska tanke, jag kan både gå på sta'n och till jobbet sådär...

    Jag skulle nog tyckt det vore kul att vara med, men att det kanske vore "orättvist" För i de flesta fall tycker jag att jag redan HAR min egen "stil" som funkar på mig eftersom jag gillar den och trivs i den. Nån gång ibland kan man få sunka sig utan att anses behöva en makeover
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar