Skrivet: 2012-09-21, 10:44
blöder lite:(
Började blöda lite igår!! Känns Inge kul allsakutgyn sa att vi skulle avvakta!! Hur många av er har blödigt??
Började blöda lite igår!! Känns Inge kul allsakutgyn sa att vi skulle avvakta!! Hur många av er har blödigt??
När jag och min man har sex kan jag ibland blöda lite efteråt (när jag är gravid), är visst lite skörare då.
Hade en vän som berättade att hon blödde lite under en av sina graviditeter, det berodde på stress. Finns flera olika orsaker som medför blödningar. Det är tyvärr bara att vänta och se, får du ont är det dock viktigt att du hör av dig till vården.
Hoppas allt går bra.
Jag blödde lite i denna graviditet. På gynakuten visade det sig när de gjorde en vaginal undersökning att jag hade en polyp som gått i nekros och börjat blöda lite granna. De tog bort den och efter ytterligare några få droppar blod upphörde det. Jag har också haft ett missfall för 3 år sedan som började med blödning, mer än bara stänk då. Och då var förloppet mycket snabbare.
Hoppas att det slutat blöda för dig redan!
Jag blöder nu och är i v6+4. Det är bara rosa inget mera och mensvärek men inte starkare än vanligt.Hoppas att det sluta snart. Hade ett MF i V 7+5-2011. då gjorde det ondare och jag bödde mycket med en gång.
Hoppas det går bra och att det är en ofarlig blödning. Jag blödde med en av mina graviditeter och åkte flera ggr till sjukhuset men det visade sig att mina slemhinnor var sköra och gick sönder av sig själv.
Enligt statistik så blöder 40% av alla som är gravida någon gång under graviditeten så det är inte helt ovanligt.