annons
annons
Träning
  1. Medlem sedan
    dec 2002

löpning

Min löpning har kommit lite på undantaget sedan ordningen i vardagslivet återställts efter sommarsemester och ledighet då jag sprang hyfsat mkt faktiskt (mer tid).

Men jag är lite rädd för att springa. Det är mitt bäcken och lite inkontinens i o m löpning som gör mej så rädd. Käns ibland som om det blir värre av att springa att de stötande stegen liksom ger ett får hårt tryck i bäckenet, att det känns tungt och som om det inte har stadga att hålla sej uppe.... ngn mer som känner av en tyngd och att det känns konstigt?
    Nu är det din stund på jorden.
  2. 1
    löpning Min löpning har kommit lite på undantaget sedan ordningen i vardagslivet återställts efter sommarsemester och ledighet då jag sprang hyfsat mkt faktiskt (mer tid).

Men jag är lite rädd för att springa. Det är mitt bäcken och lite inkontinens i o m löpning som gör mej så rädd. Käns ibland som om det blir värre av att springa att de stötande stegen liksom ger ett får hårt tryck i bäckenet, att det känns tungt och som om det inte har stadga att hålla sej uppe.... ngn mer som känner av en tyngd och att det känns konstigt?
  3. Medlem sedan
    okt 2007
    Nej men jag tänker spontant att du kanske ska kolla upp det där med din gyn.
    Inkontinensen kan ju bero på dåligt med muskler i bäckenbotten vilket kan hända vem som helst efter förlossningar etc. Och då frestar ju just nedslaget en del och ger tyngdkänsla.
    Har du skött ditt knipande och inte märker skillnad, så kan man och ska man, söka hjälp, tycker jag! Det är helt onödigt att ha inkontinensbesvär, det finns hjälp.
  4. 2
    Nej men jag tänker spontant att du kanske ska kolla upp det där med din gyn.
    Inkontinensen kan ju bero på dåligt med muskler i bäckenbotten vilket kan hända vem som helst efter förlossningar etc. Och då frestar ju just nedslaget en del och ger tyngdkänsla.
    Har du skött ditt knipande och inte märker skillnad, så kan man och ska man, söka hjälp, tycker jag! Det är helt onödigt att ha inkontinensbesvär, det finns hjälp.
  5. Medlem sedan
    dec 2002
    jomen jag veeet! Men jag skäms för att jag ju inte gör mina övningar. Och då känns det ju inte mkt att komma med och säga att det verkar vara ngt galet där nere.
    Nu är det din stund på jorden.
  6. 3
    jomen jag veeet! Men jag skäms för att jag ju inte gör mina övningar. Och då känns det ju inte mkt att komma med och säga att det verkar vara ngt galet där nere.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar