annons
annons
Vikt
  1. Medlem sedan
    dec 2003

Plötsligt händer det!

Har inte varit så aktiv här efter sommaren då jag har fått fullt upp, men jag har inte slarvat för det. Motionen har jag inte hunnit med lika mkt, men jag försöker springa två ggr i veckan och och promenera minst 30 min 4 dagar i veckan. Allt annat är bonus.

Maten har jag skött riktigt bra tycker jag. Dock har minusen ibland varit lite snåla..minus 0,1 förra och förrförra fredagen. Därför var det extra härligt att få ett -0,8 kg i dag och därmed bli 60-klubbsmedlem igen med 4 hektos marginal! Senast jag var medlem i den klubben var en sväng 2007 och innan dess var det nog år 2000-2001 skulle jag tro.

Ha en trevlig helg!!
  2. 1
    Plötsligt händer det! Har inte varit så aktiv här efter sommaren då jag har fått fullt upp, men jag har inte slarvat för det. Motionen har jag inte hunnit med lika mkt, men jag försöker springa två ggr i veckan och och promenera minst 30 min 4 dagar i veckan. Allt annat är bonus.

Maten har jag skött riktigt bra tycker jag. Dock har minusen ibland varit lite snåla..minus 0,1 förra och förrförra fredagen. Därför var det extra härligt att få ett -0,8 kg i dag och därmed bli 60-klubbsmedlem igen med 4 hektos marginal! Senast jag var medlem i den klubben var en sväng 2007 och innan dess var det nog år 2000-2001 skulle jag tro.

Ha en trevlig helg!!
  3. Medlem sedan
    jul 2005
    Grattis!
  4. 2
    Grattis!
  5. Medlem sedan
    jan 2004
    Tjoho, grattis
  6. 3
    Tjoho, grattis
  7. sprengja är inte uppkopplad
    Hurra, asbra ju! Grattis!!
  8. 4
    Hurra, asbra ju! Grattis!!
  9. Medlem sedan
    dec 2002
    Grattis vad kul!
  10. 5
    Grattis vad kul!
  11. Medlem sedan
    dec 2002
    Forumvärd
    Grattis till minus och ny klubb!
  12. 6
    Grattis till minus och ny klubb!
  13. Medlem sedan
    nov 2002
    Grattis! Snyggt jobbat!
  14. 7
    Grattis! Snyggt jobbat!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar