Baby nest!
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Baby nest!

    Hade tänkt att sy ett baby nest för att spara lite pengar! Dyrt att köpa ett ju. Detta mönster hittade jag och det ser väldigt lätt ut att sy! Fint blir det med! http://junimamma.blogspot.se/p/babyn...vning.html?m=1
  2. 1
    Baby nest! Hade tänkt att sy ett baby nest för att spara lite pengar! Dyrt att köpa ett ju. Detta mönster hittade jag och det ser väldigt lätt ut att sy! Fint blir det med! http://junimamma.blogspot.se/p/babyn...vning.html?m=1
  3. Medlem sedan
    Jan 2013
    #2
    När jag vaknade i morse å såg detta så bestämde jag att detta är vad jag ska hitta på idag. Köpte det som behövdes å har nu ett eget babynest, var jättelätt å göra å gick fort med...nackdelen är att jag vill bara göra ännu fler, hahaha!
  4. 2
    När jag vaknade i morse å såg detta så bestämde jag att detta är vad jag ska hitta på idag. Köpte det som behövdes å har nu ett eget babynest, var jättelätt å göra å gick fort med...nackdelen är att jag vill bara göra ännu fler, hahaha!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    He he! Jag har inte ens hunnit! måste köpa sakerna sen ha lite tid! just denna vecka är sååå mycket då min Stora dotter har konståknings läger och behöver massa skjuss!! Kul att det var lätt längtar tills jag kan syden! Hur vart priset på material? vet att köpa en via butik ligger ju runt en tusenlapp!!!
  6. 3
    He he! Jag har inte ens hunnit! måste köpa sakerna sen ha lite tid! just denna vecka är sååå mycket då min Stora dotter har konståknings läger och behöver massa skjuss!! Kul att det var lätt längtar tills jag kan syden! Hur vart priset på material? vet att köpa en via butik ligger ju runt en tusenlapp!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2013
    #4
    Jag har mycket tid, sjukskrivning å inga barn utanför magen än ��
    Tror det beror på vad man har för tyg å sånt, men mitt gick på 400kr...
  8. 4
    Jag har mycket tid, sjukskrivning å inga barn utanför magen än ��
    Tror det beror på vad man har för tyg å sånt, men mitt gick på 400kr...
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Skönt. Jag jobbat en månad till. Sen går jag på semester. 400kr och lite tid är det ju deffenetift värt. Å så får man dom Färgerna man vill!
  10. 5
    Skönt. Jag jobbat en månad till. Sen går jag på semester. 400kr och lite tid är det ju deffenetift värt. Å så får man dom Färgerna man vill!
  11. Medlem sedan
    Jan 2013
    #6
    Ja, roligare å ha saker man själv gjort med tycker jag
  12. 6
    Ja, roligare å ha saker man själv gjort med tycker jag
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    Cavvo, gör och lägg ut på tradera? Där köpte jag mitt av en kvinna som sydde själv, för 350kr ;D Du kan bli rik, haha!
  14. 7
    Cavvo, gör och lägg ut på tradera? Där köpte jag mitt av en kvinna som sydde själv, för 350kr ;D Du kan bli rik, haha!
  15. Medlem sedan
    Jan 2013
    #8
    Hahaha, det hade vart nåt
  16. 8
    Hahaha, det hade vart nåt
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9
    I morgon ska jag köpa det jag behöver sen ska jag sy på Tisdag då jag äntligen har min lediga dag!
  18. 9
    I morgon ska jag köpa det jag behöver sen ska jag sy på Tisdag då jag äntligen har min lediga dag!
  19. Medlem sedan
    Jan 2013
    #10
    Åh vad roligt själv har jag börjat planera för å sy påslakan å kuddfodral å även nåt babyplagg, hahah va så roligt å göra babynestet att jag fått mersmak xD
  20. 10
    Åh vad roligt själv har jag börjat planera för å sy påslakan å kuddfodral å även nåt babyplagg, hahah va så roligt å göra babynestet att jag fått mersmak xD
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11
    Ska sy lite örngott med tänkte jag! Har massa med lakan och påslakan men nästan inga örngott! och det går nästintill inte att köpa för sig och jag behöver inga mer påslakan!! Men örngott är ju lätt att sy! Tänkte ta måtten från ett annat jag redan har! Kul så kul! Nu jobbar jag bara April ut. så hinner/orkar jag inte på tisdag så har jag all tid i världen om en månad!
  22. 11
    Ska sy lite örngott med tänkte jag! Har massa med lakan och påslakan men nästan inga örngott! och det går nästintill inte att köpa för sig och jag behöver inga mer påslakan!! Men örngott är ju lätt att sy! Tänkte ta måtten från ett annat jag redan har! Kul så kul! Nu jobbar jag bara April ut. så hinner/orkar jag inte på tisdag så har jag all tid i världen om en månad!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar