Ta reda på kön?
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Ta reda på kön?

    Hej!
    Hur tänker ni göra? Det lutar åt att vi inte kommer kolla, det är ju så spännande att inte veta! Samtidigt som jag är rysligt nyfiken!!
    Kramar
  2. 1
    Ta reda på kön? Hej!
    Hur tänker ni göra? Det lutar åt att vi inte kommer kolla, det är ju så spännande att inte veta! Samtidigt som jag är rysligt nyfiken!!
    Kramar
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    194 visningar, 0 svar
  4. 2
    194 visningar, 0 svar
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Kan väl svara då
    Innan allt nu så ville vi veta, jag tror min man fortfarande vill veta medan jag nöjer mig med att dom mår bra. Men ser dom så får dom gärna tala om det
    Jag är nog för nyfiken av mig
  6. 3
    Kan väl svara då
    Innan allt nu så ville vi veta, jag tror min man fortfarande vill veta medan jag nöjer mig med att dom mår bra. Men ser dom så får dom gärna tala om det
    Jag är nog för nyfiken av mig
  7. third time the charm
    #4
    jag vill veta, sambon vill inte veta.
    så jag hoppas de kan skriva på en lapp eller nåt och så får jag försöka hålla käft
  8. 4
    jag vill veta, sambon vill inte veta.
    så jag hoppas de kan skriva på en lapp eller nåt och så får jag försöka hålla käft
  9. Medlem sedan
    Dec 2013
    #5
    Hehe han får lämna rummet en snabbis
  10. 5
    Hehe han får lämna rummet en snabbis
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    Jag både vill och inte vill. Min man vill inte att vi ska ta reda på!
  12. 6
    Jag både vill och inte vill. Min man vill inte att vi ska ta reda på!
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7
    Vi kommer att kolla. Jag vill egentligen inte men min blivande man vill. Vi hade en lista med saker vi var oense om och han fick denna medan jag fick bestämma efternamn när vi gifter oss. Ge och ta
  14. 7
    Vi kommer att kolla. Jag vill egentligen inte men min blivande man vill. Vi hade en lista med saker vi var oense om och han fick denna medan jag fick bestämma efternamn när vi gifter oss. Ge och ta
  15. Medlem sedan
    Apr 2013
    #8
    Jag tänker ta reda på. Min man vill inte men han har fått hålla det hemligt så länge. Lite kompromisser där oxå. Vi har blivit överraskade 2 gånger. Nu vill jag veta, mest för syskonens skull. Tror det bli enklare för dom!
  16. 8
    Jag tänker ta reda på. Min man vill inte men han har fått hålla det hemligt så länge. Lite kompromisser där oxå. Vi har blivit överraskade 2 gånger. Nu vill jag veta, mest för syskonens skull. Tror det bli enklare för dom!
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Vi tänker ta reda på det. Är väldigt nyfiken��
  18. 9
    Vi tänker ta reda på det. Är väldigt nyfiken��
  19. Medlem sedan
    Jan 2010
    #10
    Vi tog reda på det vid förra grav, och vi hoppas att det går att göra igen
  20. 10
    Vi tog reda på det vid förra grav, och vi hoppas att det går att göra igen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar