Jäkla influensa
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Jäkla influensa

    Jag var inte varit så här sjuk på över 10 år.
    Hög feber och rosslig hosta. Ont överallt. Just nu har treon kickat in och jag är uttråkad vilket i sig väl är ett gott tecken. Barnen började förra veckan och det tog liksom om. I imorgon måste jag i väg några timmar om inte febern blir högre.
    Era bästa husmorsknep för att orka några timmar ?
  2. 1
    Jäkla influensa Jag var inte varit så här sjuk på över 10 år.
    Hög feber och rosslig hosta. Ont överallt. Just nu har treon kickat in och jag är uttråkad vilket i sig väl är ett gott tecken. Barnen började förra veckan och det tog liksom om. I imorgon måste jag i väg några timmar om inte febern blir högre.
    Era bästa husmorsknep för att orka några timmar ?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Inga tips, men ett stort, varmt krya på dig. Jag har haft influensa två ggr som vuxen och fy farao så sjuk jag var
  4. 2
    Inga tips, men ett stort, varmt krya på dig. Jag har haft influensa två ggr som vuxen och fy farao så sjuk jag var
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Mitt bästa tips är nog att inte försöka orka överhuvudtaget... Vila och att sova är det bästa, trots allt! Hade influensa för ett par år sen (samma vecka som min man var bortrest, han slapp smittor och jag hade ingen att beklaga mig för :-D ) och herregud var dålig jag var!
    Krya på dig!
    - Childfree and lovin´it! -
  6. 3
    Mitt bästa tips är nog att inte försöka orka överhuvudtaget... Vila och att sova är det bästa, trots allt! Hade influensa för ett par år sen (samma vecka som min man var bortrest, han slapp smittor och jag hade ingen att beklaga mig för :-D ) och herregud var dålig jag var!
    Krya på dig!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Jag har precis...

    kvicknat till från influensan och jag har nog aldrig varit så dålig. Helt utslagen.
    Jag låg mest i soffan, sov, drack lite och kollade på tvn eller datorn.

    Krya på dig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Jag har precis... kvicknat till från influensan och jag har nog aldrig varit så dålig. Helt utslagen.
    Jag låg mest i soffan, sov, drack lite och kollade på tvn eller datorn.

    Krya på dig.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Inga tips, men ett krya på dig!
  10. 5
    Inga tips, men ett krya på dig!
  11. Medlem sedan
    Oct 2014
    #6
    Tack. Fick över 40 grader feber i natt så jag fick ställa in. Insåg mig besegrad.
  12. 6
    Tack. Fick över 40 grader feber i natt så jag fick ställa in. Insåg mig besegrad.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Usch, krya på dig.
  14. 7
    Usch, krya på dig.
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Krya på dig!
    Ha det gott!
  16. 8
    Krya på dig!
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Sova, sänka förväntningarna, dricka mycket och bli glad över minsta lilla som funkar är ju vettigt i allmänhet. Vara lite snäll mot sig själv helt enkelt.
  18. 9
    Sova, sänka förväntningarna, dricka mycket och bli glad över minsta lilla som funkar är ju vettigt i allmänhet. Vara lite snäll mot sig själv helt enkelt.
  19. Medlem sedan
    Oct 2014
    #10
    Vidrigt.....inne på dag nummer sex med hög feber.
  20. 10
    Vidrigt.....inne på dag nummer sex med hög feber.
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #11
    Fy tusan, det låter verkligen inte kul. Jag piper om att jag får feber hela tiden av senaste behandlingen men det är ju marginellt och helt uthärdligt. Flunsa är ju bara gräsligt. Hoppas att det vänder snart.
  22. 11
    Fy tusan, det låter verkligen inte kul. Jag piper om att jag får feber hela tiden av senaste behandlingen men det är ju marginellt och helt uthärdligt. Flunsa är ju bara gräsligt. Hoppas att det vänder snart.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar