Checka in flygplats
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Checka in flygplats

    Ska resa imorgonbitti kl 08.12.
    På papperna står det att man helst ska checka in två timmar innan.
    Öppnar incheckningen innan 06 då?Hur blir det om jag kommer typ sist i kön då kan det ju ta lång tid innan jag kommer fram?

    Det handlar en del om att jag efter incheckning och säkerhetskontroll,vill hinna Taxfree och att äta innan flyget lyfter
  2. 1
    Checka in flygplats Ska resa imorgonbitti kl 08.12.
    På papperna står det att man helst ska checka in två timmar innan.
    Öppnar incheckningen innan 06 då?Hur blir det om jag kommer typ sist i kön då kan det ju ta lång tid innan jag kommer fram?

    Det handlar en del om att jag efter incheckning och säkerhetskontroll,vill hinna Taxfree och att äta innan flyget lyfter
  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    På de flesta flygplatser finns självincheckning i automat. Det är supersmart. Det är på grund av eventuella köer som de har tagit i med tiden. Självklart har de öppet 2 timmar innan om de vill att kunden ska komma då. Är det premiär för dig att flyga ? Trevlig resa.
  4. 2
    På de flesta flygplatser finns självincheckning i automat. Det är supersmart. Det är på grund av eventuella köer som de har tagit i med tiden. Självklart har de öppet 2 timmar innan om de vill att kunden ska komma då. Är det premiär för dig att flyga ? Trevlig resa.
  5. Medlem sedan
    Jul 2013
    #3
    du kan inte checka in online redan ikväll?
  6. 3
    du kan inte checka in online redan ikväll?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar