Börjar återvända ifrån de döda
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Börjar återvända ifrån de döda

    Typ.
    Känslan efter att ha varit sängliggande i över en vecka börjar komma. Lätt tristess kombinerat med att bara orka vara uppe 20 minuter. Ont i kroppen efter sängläge och lätt yr efter att inte ätit riktig mat på över en vecka.
    I morgon ska jag försöka ta mig i kragen och bädda rent och komma i nya kläder.
    Men behöver tips på bra film/serier som gärna finns på netflix eller viaplay.
    Orkar inte läsa böcker. Men lyssna på storytel går bra. Förslag där någon?
  2. 1
    Börjar återvända ifrån de döda Typ.
    Känslan efter att ha varit sängliggande i över en vecka börjar komma. Lätt tristess kombinerat med att bara orka vara uppe 20 minuter. Ont i kroppen efter sängläge och lätt yr efter att inte ätit riktig mat på över en vecka.
    I morgon ska jag försöka ta mig i kragen och bädda rent och komma i nya kläder.
    Men behöver tips på bra film/serier som gärna finns på netflix eller viaplay.
    Orkar inte läsa böcker. Men lyssna på storytel går bra. Förslag där någon?
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Vad skönt att du börjar piggna till igen! Skittrist att vara sjuk så länge....
  4. 2
    Vad skönt att du börjar piggna till igen! Skittrist att vara sjuk så länge....
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Du kan ju alltid ställa dig på vågen

    Något trevligt skall du väl ha ut av att vara sjuk en vecka! Vad som finns i Netflix eller Viaplays utbud har jag inte alls koll på, tyvärr.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Du kan ju alltid ställa dig på vågen Något trevligt skall du väl ha ut av att vara sjuk en vecka! Vad som finns i Netflix eller Viaplays utbud har jag inte alls koll på, tyvärr.
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Der Bestatter/The Undertaker
    True Detective (första säsongen, andra var inget vidare)
    Broadchurch
    Sherlock
    The Bletchley Circle
    Downton Abbey
    Call the midwife

    Jag kommer inte ihåg hur gamla dina barn är men min pojke fastnar lätt i Marvelserierna. Favoriten heter fortfarande Agent Carter.

    Jag lyssnar väldigt sällan på böcker men en som var riktigt bra inläst var Aprilhäxan av Maj-Gull Axelsson. Det är Gunilla Röör som läser den och hon gör det riktigt, riktigt bra. Jag vet inte om den går att få tag på, jag hörde den på KASSETTBAND från bibblan för hundra år sedan haha

    Hoppas att den räliga flunsan ger med sig.
  8. 4
    Der Bestatter/The Undertaker
    True Detective (första säsongen, andra var inget vidare)
    Broadchurch
    Sherlock
    The Bletchley Circle
    Downton Abbey
    Call the midwife

    Jag kommer inte ihåg hur gamla dina barn är men min pojke fastnar lätt i Marvelserierna. Favoriten heter fortfarande Agent Carter.

    Jag lyssnar väldigt sällan på böcker men en som var riktigt bra inläst var Aprilhäxan av Maj-Gull Axelsson. Det är Gunilla Röör som läser den och hon gör det riktigt, riktigt bra. Jag vet inte om den går att få tag på, jag hörde den på KASSETTBAND från bibblan för hundra år sedan haha

    Hoppas att den räliga flunsan ger med sig.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Vad skönt, själv så betar jag av låda för låda, hylla för hylla hemma.
  10. 5
    Vad skönt, själv så betar jag av låda för låda, hylla för hylla hemma.
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Jag vet inte om de finns där....

    Nyckeln till frihet
    Den gröna milen
    Pestens tid

    Ovanstående Stephen King-filmer

    Lucifer - säsong 1 gillade jag.
  12. 6
    Jag vet inte om de finns där....

    Nyckeln till frihet
    Den gröna milen
    Pestens tid

    Ovanstående Stephen King-filmer

    Lucifer - säsong 1 gillade jag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar