Anonymiteten
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Anonymiteten

    Varför kan man inte kryssa anonym och skriva ett tillfälligt namn längre?

    Blir ju ganska förvirrat i vissa trådar där 7 olika "anonym" diskuterar med varandra
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Anonymiteten Varför kan man inte kryssa anonym och skriva ett tillfälligt namn längre?

    Blir ju ganska förvirrat i vissa trådar där 7 olika "anonym" diskuterar med varandra
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det kan du

    Däremot kan du inte göra det på just snacket "Ordet är fritt" (och kanske något mer). Anonymiteten missbrukades en hel del på OäF för några år sedan och då togs möjligheten bort. Den skall vara kvar i de allra flesta snack dock.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det kan du Däremot kan du inte göra det på just snacket "Ordet är fritt" (och kanske något mer). Anonymiteten missbrukades en hel del på OäF för några år sedan och då togs möjligheten bort. Den skall vara kvar i de allra flesta snack dock.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Ja alltså jag kan kryssa i och bli anonym men jag kan inte ha ett annat namn i den tråden utan alla heter bara anonym ju :/ blir lite rörigt
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  6. 3
    Ja alltså jag kan kryssa i och bli anonym men jag kan inte ha ett annat namn i den tråden utan alla heter bara anonym ju :/ blir lite rörigt
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Aha, du menar så

    Det vet jag fakiskt inte när det försvann i och med att jag själv i princip aldrig är anonym så det har jag inte ens tänkt på. Det gick förr, ja.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Aha, du menar så Det vet jag fakiskt inte när det försvann i och med att jag själv i princip aldrig är anonym så det har jag inte ens tänkt på. Det gick förr, ja.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar