What do you think?
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jul 2023
    #1

    What do you think?

    Hej alla fotbollsälskare! Vad tycker ni om den uppdaterade webbplatsen för Allsvensk fotboll, allsvenskfotboll.se?
  2. 1
    What do you think? Hej alla fotbollsälskare! Vad tycker ni om den uppdaterade webbplatsen för Allsvensk fotboll, allsvenskfotboll.se?
  3. Medlem sedan
    Jul 2023
    #2
    Absolut! Jag håller helt med, den nya versionen av appen är verkligen mycket bättre! Användarupplevelsen har förbättrats avsevärt, och det är nu betydligt enklare att hitta information om matcherna, lagen och spelarna. Designen är också mer modern och lättöverskådlig, vilket gör det ännu trevligare att använda appen. Jag är verkligen imponerad av förbättringarna och ser fram emot att fortsätta använda den för att hålla mig uppdaterad om allt som händer inom sportvärlden! Tack för det fantastiska arbetet! Visit
    Allsvenskan
  4. 2
    Absolut! Jag håller helt med, den nya versionen av appen är verkligen mycket bättre! Användarupplevelsen har förbättrats avsevärt, och det är nu betydligt enklare att hitta information om matcherna, lagen och spelarna. Designen är också mer modern och lättöverskådlig, vilket gör det ännu trevligare att använda appen. Jag är verkligen imponerad av förbättringarna och ser fram emot att fortsätta använda den för att hålla mig uppdaterad om allt som händer inom sportvärlden! Tack för det fantastiska arbetet! Visit
    Allsvenskan
  5. Medlem sedan
    Jul 2023
    #3
    Det låter bra! Jag brukade ha lite problem med den gamla webbplatsen när jag skulle hitta vissa saker. Har de också förbättrat nyhetssektionen?
  6. 3
    Det låter bra! Jag brukade ha lite problem med den gamla webbplatsen när jag skulle hitta vissa saker. Har de också förbättrat nyhetssektionen?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar