Nu känns hon stor:-))
_98 Alla barn
  1. Helena,Bettan
    #1

    Nu känns hon stor:-))

    Bettan och fyra av hennes kompisar skall gå på bio själva imorgon.Det känns verkligen som om hon har tagit ett stort steg och plötsligt känns det som om en del av barndomen har tagit slut:-))
  2. 1
    Nu känns hon stor:-)) Bettan och fyra av hennes kompisar skall gå på bio själva imorgon.Det känns verkligen som om hon har tagit ett stort steg och plötsligt känns det som om en del av barndomen har tagit slut:-))
  3. Åsa & Alexander
    #2

    Jag förstår...

    .. i måndags hade barnen ledigt från skolan och jag hade bokat i fritids för dem men se det ville de inte! Nej, de ville vara hemma själva... Det kändes nästan lite högtidligt när vi åkte till jobbet, avvinkade av två killar med glada miner! Lunch värmde de (jag stekte pannkakor kvällen innan) och mellis fixade de lite senare. När jag kom hem kl 16 sa de \"inte redan mamma\" :-)

    Var tog våra bebisar vägen????

    Hoppas Bettan får det skoj imorgon!!
  4. 2
    Jag förstår... .. i måndags hade barnen ledigt från skolan och jag hade bokat i fritids för dem men se det ville de inte! Nej, de ville vara hemma själva... Det kändes nästan lite högtidligt när vi åkte till jobbet, avvinkade av två killar med glada miner! Lunch värmde de (jag stekte pannkakor kvällen innan) och mellis fixade de lite senare. När jag kom hem kl 16 sa de \"inte redan mamma\" :-)

    Var tog våra bebisar vägen????

    Hoppas Bettan får det skoj imorgon!!

Liknande trådar

  1. Hur känns en stor vagina?
    By Ann Onym in forum Pappasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2022-05-27, 19:48
  2. Min mage känns för stor!!
    By Jeanne1 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 11:05
  3. "Stor tjej - stor säng"
    By lia med freja in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 17:25
  4. Det känns!! Sparkarna känns utanpå!
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 10:11
  5. Vill ge er alla en stor, stor kram
    By anhna in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 07:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar