Mitt hemska jobb...
Vikt
  1. **Dame**
    #1

    Mitt hemska jobb...

    har resulterat i att jag inte har ätit nåt sen kl 15.30.....nu är hon 22.30. Druckit kaffe en gång. Då trodde jag att jag skulle på ett snabbt hembesök och sen hinna förbi och köpa salladen, men se det sket sig stenhårt....istället fick jag torka spyor och strida med dumma doktorer....
    Nu är jag svinhungrig....sugen på en jättestor ostsmörgårs är vad jag är, helst hönökaka eller nåt annat vitt mumsigt bröd.........
    Men det ska jag INTE ha. Får dra iväg och se om närbutiken har nåt grillat kött kanske? Har liksom inte lust att laga nåt heller. Och alla ställen i stan har ju stängt misstänker jag så nån sallad får jag inte heller.
    Synd om mig.....

    Kram
  2. 1
    Mitt hemska jobb... har resulterat i att jag inte har ätit nåt sen kl 15.30.....nu är hon 22.30. Druckit kaffe en gång. Då trodde jag att jag skulle på ett snabbt hembesök och sen hinna förbi och köpa salladen, men se det sket sig stenhårt....istället fick jag torka spyor och strida med dumma doktorer....
    Nu är jag svinhungrig....sugen på en jättestor ostsmörgårs är vad jag är, helst hönökaka eller nåt annat vitt mumsigt bröd.........
    Men det ska jag INTE ha. Får dra iväg och se om närbutiken har nåt grillat kött kanske? Har liksom inte lust att laga nåt heller. Och alla ställen i stan har ju stängt misstänker jag så nån sallad får jag inte heller.
    Synd om mig.....

    Kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Ajaj.. :-/

    Hoppas verkligen du fått i dig något vid det här laget! Inte alls bra att gå på tom mage så länge, för då funkar ju ingenting...
    Bra jobbat att stå emot hönökakan där!

    Du får ta med dig mat nästa gång så du verkligen får i dig något!

    Kram!
  4. 2
    Ajaj.. :-/ Hoppas verkligen du fått i dig något vid det här laget! Inte alls bra att gå på tom mage så länge, för då funkar ju ingenting...
    Bra jobbat att stå emot hönökakan där!

    Du får ta med dig mat nästa gång så du verkligen får i dig något!

    Kram!
  5. **Dame**
    #3

    Nu har jag ätit!

    Hann till närbutiken och fick tag på grillad kotlett som jag hävde en massa ost på. Så nu är jag MÄTT! Tyvärr har dagen innehållit alldeled för få grönsaker men får ta igen det imorgon.
    Jättetrött och ska sova nu, natti natti och kram tebaks!
  6. 3
    Nu har jag ätit! Hann till närbutiken och fick tag på grillad kotlett som jag hävde en massa ost på. Så nu är jag MÄTT! Tyvärr har dagen innehållit alldeled för få grönsaker men får ta igen det imorgon.
    Jättetrött och ska sova nu, natti natti och kram tebaks!

Liknande trådar

  1. Mitt hemska öga...
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-10-30, 15:49
  2. Hemska hemska hemska morgon!
    By carolin.hevelius in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 06:44
  3. jag o mitt hemska jobb...
    By lulls in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 18:18
  4. Mitt hemska liv just nu
    By Maria m Edvin in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 23:10
  5. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar