Analsex? :-)
Sex & erotik
  1. A
    #1

    Analsex? :-)

    Nu är det så att jag en gång i tidiga ungdommen testade analsex med min dåvarande pojkvän, men det var väl ingen höjdare precis som ni beskriver.. men men alla är ju olika och nu är jag ju då 18 år äldre (jösses vart tog tiden vägen? *fniss fniss*) och har en älskare som väldigt gärna vill - jag med! Men ni som har analsex vad har ni för knep och hur tillfredsställer ni er under tiden? Klittan + dildo?
    Vad tycker ni är skönt? Behöver få lite ny input och ideer i mitt nya sexliv :-)

    /A

  2. 1
    Analsex? :-) Nu är det så att jag en gång i tidiga ungdommen testade analsex med min dåvarande pojkvän, men det var väl ingen höjdare precis som ni beskriver.. men men alla är ju olika och nu är jag ju då 18 år äldre (jösses vart tog tiden vägen? *fniss fniss*) och har en älskare som väldigt gärna vill - jag med! Men ni som har analsex vad har ni för knep och hur tillfredsställer ni er under tiden? Klittan + dildo?
    Vad tycker ni är skönt? Behöver få lite ny input och ideer i mitt nya sexliv :-)

    /A

  3. lilla jag
    #2

    Övning

    Om din inställning är att ha skönt första gången så tror jag att du blir besviken. A-sex är nog det skönaste som finns, men inte den första gången. Låt det bara växa fram efter hand. Första gången tror jag inte att du ska tänka på orgasm och njutning. Gör det bara för att det är lite förbjudet och spännande. När ni har gjort det några gånger behöver du inga råd om hur du ska göra det skönt och kunna njuta.

    Lycka till och glöm inte att berättar för oss!
  4. 2
    Övning Om din inställning är att ha skönt första gången så tror jag att du blir besviken. A-sex är nog det skönaste som finns, men inte den första gången. Låt det bara växa fram efter hand. Första gången tror jag inte att du ska tänka på orgasm och njutning. Gör det bara för att det är lite förbjudet och spännande. När ni har gjort det några gånger behöver du inga råd om hur du ska göra det skönt och kunna njuta.

    Lycka till och glöm inte att berättar för oss!
  5. A
    #3

    Men hur kan det

    vara något som växer fram? Och vad är det som är så skönt - egentligen? Berätta gärna! ;-) Menar du att du får orgasm av analsex alltså?? Att mannen får det kan jag rent fysiskt förstå eftersom dom har prostatakörteln där - men hur är det med oss kvinnor?

    Undrande och nyfiken A..

  6. 3
    Men hur kan det vara något som växer fram? Och vad är det som är så skönt - egentligen? Berätta gärna! ;-) Menar du att du får orgasm av analsex alltså?? Att mannen får det kan jag rent fysiskt förstå eftersom dom har prostatakörteln där - men hur är det med oss kvinnor?

    Undrande och nyfiken A..

  7. blyger
    #4

    Jag behöver

    stimulans av klitoris för att det ska bli riktigt skönt, med vibrator eller fingrar. Kan man dessutom få in nåt finger i f****n samtidigt (lite bökigt men det går) så gör inte det något...
  8. 4
    Jag behöver stimulans av klitoris för att det ska bli riktigt skönt, med vibrator eller fingrar. Kan man dessutom få in nåt finger i f****n samtidigt (lite bökigt men det går) så gör inte det något...
  9. Snusan
    #5

    Massor med glidmedel!

    Jo, det är kanonskönt, det kan t.o.m. jag som har hemmisar säga, även om dom ibland gör att jag avstår. Ta det lugnt, pressa inte och använd som sagt massor med glidmedel.
    Jag får orgasm direkt med lite stimulans av knoppen.
  10. 5
    Massor med glidmedel! Jo, det är kanonskönt, det kan t.o.m. jag som har hemmisar säga, även om dom ibland gör att jag avstår. Ta det lugnt, pressa inte och använd som sagt massor med glidmedel.
    Jag får orgasm direkt med lite stimulans av knoppen.

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  4. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar